לוקליזציה ובינאום - צבי גורדון (עולם הבדיקות גיליון #10)
תהליכים יסודיים בדרך אל חוויית משתמש טובה יותר
תקצר כאן היריעה מלתאר מה נדרש כדי לפרוץ לשוק חדש, אך כפי שניווכח במאמר זה, הצעד הראשון הוא התאמה לשוק המקומי.
ומהי התאמה לשוק המקומי? בראש ובראשונה, לדבר אל השוק בשפתו. לתרגם ולהתאים אליו את כל מה שמרכיב את הישות העסקית שלכם – תכני שיווק ומכירות וכל סל המוצרים המיועד לאותו שוק.
במאמר זה אבקש להציג מושגים ותהליכים יסודיים מעולם התרגום המקצועי המסייעים בהתאמת מוצר לשווקים חדשים. כמו כן, נראה אילו אתגרים מציבים תהליכים אלו וכמה דרכים בעזרתן ניתן להתמודד עימם...
מאמר זה הופיע בגיליון #10 של מגזין עולם הבדיקות - לצפייה בפורמט המלא כולל קישורים וכד' ובשאר מאמרי גיליון זה:
bit.ly/TW10View