LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

בכדי להוסיף פוסט בבלוג יש להרשם או להתחבר - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.

איך ליצור יחסי עובד-מנהל טובים ואיך ליצור מוטיבציה אצל העובד? (סיכום מיטאפ מנהלים 12/17)

נכתב על ידי 
חמישי, 18 ינואר 2018 17:31
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

איך ליצור יחסי עובד-מנהל טובים ואיך ליצור מוטיבציה אצל העובד?

(מסמך זה נכתב ע"י תומר כהן כסיכום של מיטאפ TestIL למנהלי בדיקות 12/2017)

 

תמונה 1 כנס מנהלים מתוקן

  1. שב עם העובד והתעניין בחייו האישיים, הבן את מעמדו המשפחתי והתרגל לשאול אותו על חייו לעתים קרובות (לא רק בצורה רשמית כי הנך מנהלו אלא מתוך רצון לקשר אישי). כך תיווצר פתיחות בניכם.

  2. שייך פרויקט לעובד, גרום לו להרגיש שיש לו "בייבי". כך יהיה בעל מוטיביציה רבה יותר - כשהעיסוק הופך ממטלה לאתגר אישי אנחנו נוהגים להשקיע בו יותר.
    (פרויקט יכול להיות הובלת משימה מתוך המשימות השוטפות אבל בהחלט גם משהו אחר שיתרום לחברה או לעובדיה)
  3. קבע פגישות שבועיות אישיות - אפילו של כמה דקות, שתף את העובד בדברים שעוברים עליך בעבודה, ושאל אותו על העבודה שלו ובאילו פרויקטים היה רוצה להתעסק. בדוק האם הוא מרוצה מהעיסוק שלו כרגע ושאל האם יש משהו שמפריע לו להתקדם.
    הפגישות הנן דו-צדדיות - בעת הפגישות, שאל את העובד היכן הוא חושב שאתה יכול להשתפר ואילו דברים לדעתו אתה יכול לעשות אחרת. הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה הניהולית.
  4. כאשר העובד מגיע אליך עם שאלה או רעיון כלשהם, אל תמהר לענות (בטח עם התשובה היא שלילית), אמור לו שתחשוב על כך, ובצע מחשבה מעמיקה עם עצמך האם בקשתו של העובד תוכל להתגשם. חזור אליו ביום/יומיים לאחר מכן עם תשובה.
  5. דאג שהעובד שלך יהנה מסביבת עבודה טובה ותומכת, נוחה ושכיף להגיע אליה בבוקר, הן מבחינה פיזית והן מבחינה חברתית ובנוסף דאג שתמיד יעמוד בפניו אתגר מקצועי. השילוב בין השניים היא הדרך הטובה ביותר לגרום לעובד לקחת צעד קדימה.
  6. דאג לתת לעובדיך פידבק חיובי לעתים קרובות. גם כאשר ברצונך לבקר אותם, התחל ממחמאה על פעולה שעשו, ואם צריך בכ"ז עבור תוך קישור נעים גם לנושאים לשיפור.
  7. גבה את עובדיך אל מול אחרים - גם אם העובד טעה, תן לו להבין שאתה בשבילו ושיש לו גב. במידה ותרצה לדבר עמו על טעותו, עשה זאת באופן אישי.
    אל תשכח לתת קרדיט לעובדייך על פעולות מוצלחות שעשו גם במפגש עם מנהלים ושאר סובבים
  8. כאשר קיים לחץ בעבודה, דאג להישאר עם העובד ולא להשאיר אותו לבד לבצע עבודה - גם אם סיימת את מטלותיך (מצא איך לתמוך). עצם נוכחותך תראה שאכפת לך ותגרום ליחסים טובים יותר בינך לבין העובד.
  9. הקרב מעצמך למען העובד וחפה עליו. אם התקלקל לו המסך, אמור לו  - "קח את שלי, אני כבר ידאג לעצמי לאחר" - שידע שאתה תמיד שם בשבילו.
  10. הצג בפני העובד את יעדי ההתקדמות/קידום שלו - כאשר קיימת תכנית עבודה והתקדמות מסודרת, קיימת בעובד מוטיבציה גדולה יותר לבצע את המטלות.
  11. חבר גם את משפחתו של העובד לצוות / קבוצה - כאשר המשפחה מכירה אותך ואת חבריו לעבודה, יותר קל להם לתמוך ולהבין בשעות העומס, ועובד שמרגיש כי מקום עבודתו הנו משפחה שנייה - ירצה להישאר ולהשקיע יותר  (גם אם אין לכך תקציב מוגדר - ארגנו מפגש משפחות רבעוני בפארק עם/בלי מנגל)

תמונה 2 כנס מנהלים מתוקן

טיפים לראיון עבודה

  1. התכונן לפני ראיון העבודה, עבור על קורות החיים וכתוב לך שאלות ליד אזורים שמעניינים אותך יותר.
  2. נסה להציג את הראיון כפגישת היכרות ולא כראיון עבודה - כך העובד המתראיין ילחץ פחות ותוכל למדוד את ביצועיו האמיתיים.
  3. במהלך הראיון, הסתכל על העובד ולא על קורות החיים (שמור על קשר עין) - כך ירגיש שאתה עמו ומכבד אותו ופחות "נבחן".
  4. דאג שהעובד שמגיע לראיון אינו לחוץ, שבור את הקרח עם small talk, דבר איתו על נושא אישי, ספר קצת על עצמך ותחביבייך. המטרה היא שירגיש חופשי להיפתח ולחלוק ולא  שהלחץ שלו יגרום לכך שביצועיו האמתיים לא ישתקפו.
  5. בצע תיאום ציפיות - הסבר לעובד את תהליך המבחנים והראיונות. שידע תמיד היכן הוא עומד.
  6. הגדר מראש מה חשוב לך לוודא בראיון, בחר שאלות טכניות שמוודאות את התאמת העובד לתפקיד, דאג שאינך מלחיץ את העובד בעת שאלת השאלות.
  7. וודא שהעובד שולט בשפות הנדרשות לביצוע התפקיד
  8. פרט בפני העובד את התפקיד אליו הוא מתראיין ואת דרישותיו
  9. תן לעובד זמן לשאול שאלות - סביר להניח שבמהלך הראיון לא כיסית את כל ההסברים ולעובד נשארו שאלות פתוחות, וכך גם תוכל לראות את רמת ההתעניינות שלו.
  10. במידה ואתה מרוצה מהעובד במהלך הראיון ומעוניין בהמשך התהליך, תן לעובד פידבק במקום על התרשמותך ממנו. המטרה כאן היא לתת לעובד את ההרגשה שאתה מעוניין בו ולגרום לך (ולחברה) לבלוט במידה והעובד מתראיין במקומות נוספים

תמונה 3 כנס מנהלים מתוקן2 

למפגשים נוספים בנושאים שונים - הצטרפו ל- http://bit.ly/TestIL

בכדי לדון בנושא זה ובנושאים אחרים הקשורים לבדיקות הנכם מוזמנים ל http://bit.ly/TestIL-FB

סיכומי כנס מנהלים

שונה לאחרונה ב שלישי, 23 ינואר 2018 18:53

חובה להיות משתמש רשום במערכת בכדי להגיב - ההרשמה/כניסה בכותרת האתר

חדשות מעולם הבדיקות

  • Being Taught to Report

    Being Taught to Report This evening I attended Ask Me Anything - Test Reporting with Elizabeth Zagroba hosted by Ministry of Testing. As expected it was rammed with nuggets of wisdom. Here's a handful:Test reports are not necessarily the end. Give enough detail that your work can be understood and perhaps questioned and then the conversation can start.Test reports are not just for others. You can use them to clarify your thinking, understand your coverage, step back and choose where to go next.The reaction to your test reports is important. If no-one's listening, perhaps you need to change something. Better still, ask what your stakeholders want to hear from you as well or instead.If you're not sure whether something makes sense to report, ask someone you trust before reporting it.One style of report does not fit all uses. Format, content, length, style, and so on can all vary depending on the context. You can report during testing as well as afterwards. Externalise your thoughts for yourself or those you're working with.Elizabeth also mentioned the Rapid Software Testing story format for reports. I take a version of that as a good basic default, and I cast it like this:What I did What I foundRisks and valueValue might be stuff that stakeholders particularly wanted to know has been covered, risks will include new uncertainties uncovered in this work. Things I didn't do, but which could be relevant, will go into the risks section. 

    26.01.2021 | 3:19 קרא עוד...
  • An End to End Guide to API Testing

    An End to End Guide to API Testing Click here to check out my blog post, published via Abstracta. I’ve gathered most of my API testing knowledge in one spot – to giveContinue reading

    26.01.2021 | 2:03 קרא עוד...
  • SpecSync v3.2 released / display iteration and step results in ADO!

    Learn how the SpecSync product is tested. The post SpecSync v3.2 released / display iteration and step results in ADO! appeared first on Gáspár Nagy on software.

    26.01.2021 | 10:07 קרא עוד...

טיפים

  • מבט טרי מביא באגים טריים
    מבט טרי מביא באגים טריים מבט טרי מביא באגים טריים באופן טבעי אנו כבודקים מתמחים בעבודה עם המוצר שאותו אנו בודקים, בהרבה מקרים זהו יתרון (אנו יכולים לזהות בעיות, לעבוד מהר יותר וכן הלאה), אך לעיתים זהו חיסרון – אנו מפתחים…
    קרא עוד...
  • לא ניתן לבדוק את כל הקומבינציות - עשו ניתוח סיכונים
    לא ניתן לבדוק את כל הקומבינציות - עשו ניתוח סיכונים לא ניתן לבדוק את כל הקומבינציות - עשו ניתוח סיכונים בעיה ידועה בעולם הבדיקות היא - כי לא ניתן לבדוק את כל הקומבינציות של התכונות והערכים האפשריים ולכן עלינו לעשות ניתוח סיכונים סיכון - מהי חומרת הבעיה…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>