LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

מהו ה-Work Frame הנכון בפרויקטיי אוטומציה?

נכתב על ידי 
רביעי, 03 ספטמבר 2014 13:19
דרגו כתבה זו
(5 הצבעות)

החלק החשוב והמהותי ביותר בבניית פרויקט אוטומציה הינו בניית תשתית מתאימה, ובאופן ספציפי הגדרת 
ה-Work Frame המתאים ביותר לפרויקט/ למערכת הנבדקת ולארגון.

Work frame נכון מורכב מהאלמנטים הבאים:

1. Code Structure – לדוגמא האם אנחנו עובדים ב Page Object mode, ואו ממפים את האפליקציה לפי שיטת השכבות (Test -> Business -> Gui)

2. Data Driven – יש כמה שיטות לעבודה עם Data חיצוני בפרויקט, עבודה עם XLS אחד וקריאה בXLS לפונקציות Business, עבודה עם XLS ובתוכו קריאה ל Sheet אחרים לצורך יצירת Data דינמי

3. Reports - אנחנו מכירים כמה סוגים של דוחות, סנכרון עם כלים לניהול בדיקות, דוחות HTML ודוחות XLS

4. Execution - ביצוע ההרצה באמצעות כלים מובנים להרצה (Jsystem, QC, MTM, etc...) ו/או באמצעות NGTest, Junit או כלי הרצה פנימיים אחרים

5. Parameterization – שימוש נכון ויעיל בפרמטרים

6. Error Handling - טיפול נכון ויעיל בשגויים (רישום ללוג ארועים, צילום מסך, הקפצת הודעה, המשך הרצה או עצירתה וכיוב')

7. Verification Points – הגדרת נקודות בדיקה איכותיות ונכונות גם מההיבט הפונקציונאלי וגם מהיבטי תחזוקה ויציבות של הסקריפט

ישנם שני פרמטרים מרכזיים המבדילים בין פרויקט אוטומציה איכותי ויציב לפרויקט שאינו כזה: תחזוקה ו-Code Reuse. היבטים חשובים נוספים להצלחת פרויקט אוטומציה כוללים: מתודולוגיות כתיבה, דיווחים, פשטות של Code ועוד.

הגדרת Work Frame נכון המתייחס לכל 7 האלמנטים המוזכרים למעלה ונותן מענה לפרמטרים לעיל תסלול לכם את הדרך לפרויקט אוטומציה איכותי ויציב לאורך זמן.

חשוב לזכור שתהליך הבחירה ב Work Frame הנכון צריך להיעשות עם כול הגורמים המשפיעים והמושפעים מהבדיקות האוטומטיות: צוותי פיתוח, אנשי מוצר וצוות הבדיקות.

בהצלחה! 

 

ליאור כץ, Testing Automation Performance & Testing Tools CTO

טאקט בדיקות

www.tact.co.il

 

Automation Work frame TACT 3

 

 

שונה לאחרונה ב שישי, 05 ספטמבר 2014 10:14

חובה להיות משתמש רשום במערכת בכדי להגיב - ההרשמה/כניסה בכותרת האתר

חדשות מעולם הבדיקות

  • Being Taught to Report

    Being Taught to Report This evening I attended Ask Me Anything - Test Reporting with Elizabeth Zagroba hosted by Ministry of Testing. As expected it was rammed with nuggets of wisdom. Here's a handful:Test reports are not necessarily the end. Give enough detail that your work can be understood and perhaps questioned and then the conversation can start.Test reports are not just for others. You can use them to clarify your thinking, understand your coverage, step back and choose where to go next.The reaction to your test reports is important. If no-one's listening, perhaps you need to change something. Better still, ask what your stakeholders want to hear from you as well or instead.If you're not sure whether something makes sense to report, ask someone you trust before reporting it.One style of report does not fit all uses. Format, content, length, style, and so on can all vary depending on the context. You can report during testing as well as afterwards. Externalise your thoughts for yourself or those you're working with.Elizabeth also mentioned the Rapid Software Testing story format for reports. I take a version of that as a good basic default, and I cast it like this:What I did What I foundRisks and valueValue might be stuff that stakeholders particularly wanted to know has been covered, risks will include new uncertainties uncovered in this work. Things I didn't do, but which could be relevant, will go into the risks section. 

    26.01.2021 | 3:19 קרא עוד...
  • An End to End Guide to API Testing

    An End to End Guide to API Testing Click here to check out my blog post, published via Abstracta. I’ve gathered most of my API testing knowledge in one spot – to giveContinue reading

    26.01.2021 | 2:03 קרא עוד...
  • SpecSync v3.2 released / display iteration and step results in ADO!

    Learn how the SpecSync product is tested. The post SpecSync v3.2 released / display iteration and step results in ADO! appeared first on Gáspár Nagy on software.

    26.01.2021 | 10:07 קרא עוד...

טיפים

  • חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח
    חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח בכדי להבין למה לא נמצאו הבאגים האלו לפני ששוחרר המוצר, כמו גם - מהיכן נבע הבאג מלכתחילה.   אין כאן תהליך של חיפוש אשמים - אלא תהליך של ארגון לומד…
    קרא עוד...
  • בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום
    בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום "בחן את דרך פעולתך מידיי יום" – לעיתים קרובות אנו חושבים כי הגענו לשיטת העבודה האידיאלית, או כי אין לנו היכולת לשנות את דרכי הפעולה, וכי השיטות שנבחנו…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>