LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום

נכתב על ידי 
שבת, 19 יולי 2014 12:30
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום

"בחן את דרך פעולתך מידיי יום" – לעיתים קרובות אנו חושבים כי הגענו לשיטת העבודה האידיאלית, או כי אין לנו היכולת לשנות את דרכי הפעולה, וכי השיטות שנבחנו והוגדרו ע"י קודמינו או המנהלים שלנו – הן "תורה מסיני" שעלינו לקיימה ללא כל עוררין.

לעיתים נמשיך להשתמש בהן פשוט מתוך "אינרציה" כי קשה פתאום לקום ולהשקיע הזמן במחשבות לשינוי תוך כדי הלחצים היום-יומיים, לעיתים מנהלי הקבוצות עמוסים מכדי להתפנות ולחשוב על אסטרטגיה והבודקים חושבים כי אין להם הזכות לשנות וכך נשארים במעגל העומד במקום.

לעיתים אנו חושבים על רעיון אך זונחים אותו במחשבה כי יהיה קשה מדיי ליישמו – במקום לדון בו עם אחרים ואולי למצוא דרכים שלא חשבנו עליהן.

במקרים אחרים אנו מסתפקים ביכולות הקיימות בכלים אותם רכשנו – במקום לדחוף לשינוי בכלי אשר יאפשר לנו לשפר את דרכי העבודה.

מנהלים רבים חוסמים הצעות לשינוי – לעיתים במתכוון, ולעיתים בלי משים.

לפני שנים רבות אמרה לי ר"צ מקבילה – "אנו ממהרים מדיי להגיד לאלו שמעלים רעיון – למה הוא אינו ישים, במקום להגיד להם – ספרו ונחשוב על זה", ייתכן ובהמשך נמצא דרך לשלב הרעיון, ייתכן ונדרש דיון נרחב יותר.

לעיתים אנו מסיקים מהר מדיי כי אנו כבר עובדים בצורה המוצעת – מבלי שירדנו לפרטיה.

כאשר אנו חוסמים מלכתחילה את הדיון – אנו רק מפסידים.

טבע הבודק להעמיד כל דבר במבחן – אז למה איננו בוחנים את שיטות העבודה?

האם הדרך בה אתם מתכננים בדיקות, בודקים, מדווחים באגים, מנתחים תוצאות הינה הדרך המתאימה והיעילה ביותר למצב הנוכחי של הפרויקט הספציפי?

מהיכן מגיעים רעיונות לשינוי?

מהתחושה כי משהו אינו נוח / חסר / לא יעיל.

מקריאת רעיונות שאחרים מימשו – בפורומים, בבלוגים, בירחונים טכניים (או שמיעה עליהם בכנסים ובקורסים),

מבחינת ההצעות בשיטות לשיפור תהליכי בדיקות כגון TPI ועוד.

לעיתים תגלו כי עליכם להוסיף תהליכים, לעיתים תגלו כי עליכם לצמצם ולהקל את שיטות העבודה.

אל תקפאו על השמרים – חפשו דרכים שיפור.

חומר קריאה נוסף:

http://www.mkltesthead.com/2013/07/99-ways-workshop-6-question-way-you.html

 

נשמח לשמוע רעיונות הערות והארות מכם הקוראים – בחלונית התגובה מטה, ו/או בפורום.

סדרת טיפים זו "כיצד להפוך לבודקים טובים יותר" מתבססת על דיון ב: Software Testing Club

99 Things Testers Can Do To Become Better Testers

ה-eBook החינמי שנוצר בעקבות דיון זה: 99ThingsEbook.pdf

וסדרת פוסטים מאת Michael Larsen בשם: Ways Workshop 99 - בה מיכאל מרחיב על כל אייטם וגם מספק הנחיות כיצד לתרגל הנושא.

 

Paths1

שונה לאחרונה ב ראשון, 31 מאי 2015 05:36

חובה להיות משתמש רשום במערכת בכדי להגיב - ההרשמה/כניסה בכותרת האתר

חדשות מעולם הבדיקות

  • Creating Jest Unit Tests for AWS Step Functions

    Creating Jest Unit Tests for AWS Step Functions You’ve used AWS Step Functions in your code and now you want to create some nit tests for it? I’ve got just the article for you.Continue reading on Medium »

    22.06.2021 | 6:34 קרא עוד...
  • RIMGEA (2nd ed.) aka RIMGEN

    Wow, it’s been 10 years since this blog post: RIMGEA – 6 approaches to bug reporting. There I wrote about a very useful mnemonic I picked up from a bug advocacy class (it’s more about bug reporting, than loving bugs). Lately, I’m not in a role where functional testing is part of the official R&R. But I think I’m a tester through and through — I still test or review, and I still log bugs or give feedback. And I still care about how bad bug reporting can give testing a bad rap. So anyways, now’s a good time as any to retouch that post. RIMGEN (and maybe plus S) Originally, the mnemonic I picked up from the bug advocacy class was “RIMGEA“. It stood for the 6 factors or approaches to bug reporting which are: Replicate, Isolate, Maximize, Generalize, Externalize, And say it dispassionately. Then there was a suggestion in the comments before and I also found some recent BBST material that made the shift from “A” to “N” to suggest the neutrality in tone. The last letter S was from the comments, with a suggestion to spellcheck. I would generalize it as proofread but RIMGENP doesn’t roll off the tongue quite easily. Replicate it – Try to replicate the bug. If you can’t replicate it yourself, then it might be harder to persuade your developer to fix a problem that they can’t see. This also doesn’t only benefit the developer. Somewhere down the line, you or a fellow[…]

    22.06.2021 | 1:07 קרא עוד...
  • Five Blogs – 22 June 2021

    The (best) five blogs we can read today. Check them out. 3 Mindsets High-Performing Business Leaders Use to Create Growth Written by: Raj Subrameyer I Think in Flowcharts Written by: Michael Lopp How Much Testing is Enough Written by: George Pirocanac Testing, Quality, and my inability to teach Written by: Patrick Prill Automation Testing on Microservices Written by: Bishma Nishadi Quote of the day: “Change requires intent and effort. It really is that simple.” -Roxane Gay You can follow this page on Twitter

    21.06.2021 | 11:08 קרא עוד...

טיפים

  • הכירו את לקוחותיכם
    הכירו את לקוחותיכם הכירו את לקוחותיכם "הכירו את לקוחותיכם" למרות שמשפט זה נשמע דיי טריוויאלי והרי אנו כבודקים אמורים לדעת כי "אנו מייצגים את הלקוח בפני הארגון" הרי שבמרבית המקרים יש עוד הרבה מה לעשות ולשפר בנושא. האמת היא…
    קרא עוד...
  • האיצו לימוד - ע"י ניסיונם של אחרים - קיראו באגים
    האיצו לימוד - ע"י ניסיונם של אחרים - קיראו באגים האיצו לימוד - ע"י ניסיונם של אחרים - קיראו באגים נכון שטבע האדם משום מה מעדיף לימוד ע"י התנסות ישירה, ופחות לימוד מניסיונם של האחרים... אך אין זה אומר שעלינו להיכנע לכך. בדיקות הוא תחום בו…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>