LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

עליכם להיכנס כמשתמשים רשומים בכדי להשתתף בפעילויות הקהילה - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.

הקהילה

cover photo

יעל

שלח מסר
הוסף כחבר
יעל

אודותי

המשתמש לא שיתף מידע אישי
חבר מתאריך
שלישי, 06 אוגוסט 2013 08:58
האחרון שהיה און ליין
8 שנים
  • יעל יצר נושא חדש ' הצעת עבודה- בודק\ת תוכנה' בפורום.
    8 שנים

    אנו מגייסים עבור חברת הייטק באזור השרון בודק\ת תוכנה למערכת בסביבת Web ו Mobile

    - ביצוע בדיקות תוכנה ידניות ואוטומטיות
    - יכולת עבודה בצוות
    - אנגלית ברמה גבוהה

    ידע ונסיון
    - ניסיון של לפחות שנתיים בבדיקת מערכות מבוססות Web.
    - ניסיון של לפחות שנתיים בבדיקות ידניות
    - נסיון של לפחות שנתיים בבדיקות אוטומטיות
    - נסיון בעבודה מתודית הכוללת: מסמכי בדיקותSTP, STD, STR,
    - עבודה עם כלי בדיקות,
    - הבנה טובה בצד שרת וצד לקוח
    - ניסיון עם JavaScript, HTML, CSS, XML
    - Web services
    - SQL

    קורות חיים ניתן לשלוח ל-yaelt@glasshouse.co.il

    בהצלחה!!
    קרא עוד...

חברים

אין חברים כרגע

קבוצות

לא הצטרפת לקבוצות עדיין.

חדשות מעולם הבדיקות

  • Creating Jest Unit Tests for AWS Step Functions

    Creating Jest Unit Tests for AWS Step Functions You’ve used AWS Step Functions in your code and now you want to create some nit tests for it? I’ve got just the article for you.Continue reading on Medium »

    22.06.2021 | 6:34 קרא עוד...
  • RIMGEA (2nd ed.) aka RIMGEN

    Wow, it’s been 10 years since this blog post: RIMGEA – 6 approaches to bug reporting. There I wrote about a very useful mnemonic I picked up from a bug advocacy class (it’s more about bug reporting, than loving bugs). Lately, I’m not in a role where functional testing is part of the official R&R. But I think I’m a tester through and through — I still test or review, and I still log bugs or give feedback. And I still care about how bad bug reporting can give testing a bad rap. So anyways, now’s a good time as any to retouch that post. RIMGEN (and maybe plus S) Originally, the mnemonic I picked up from the bug advocacy class was “RIMGEA“. It stood for the 6 factors or approaches to bug reporting which are: Replicate, Isolate, Maximize, Generalize, Externalize, And say it dispassionately. Then there was a suggestion in the comments before and I also found some recent BBST material that made the shift from “A” to “N” to suggest the neutrality in tone. The last letter S was from the comments, with a suggestion to spellcheck. I would generalize it as proofread but RIMGENP doesn’t roll off the tongue quite easily. Replicate it – Try to replicate the bug. If you can’t replicate it yourself, then it might be harder to persuade your developer to fix a problem that they can’t see. This also doesn’t only benefit the developer. Somewhere down the line, you or a fellow[…]

    22.06.2021 | 1:07 קרא עוד...
  • Five Blogs – 22 June 2021

    The (best) five blogs we can read today. Check them out. 3 Mindsets High-Performing Business Leaders Use to Create Growth Written by: Raj Subrameyer I Think in Flowcharts Written by: Michael Lopp How Much Testing is Enough Written by: George Pirocanac Testing, Quality, and my inability to teach Written by: Patrick Prill Automation Testing on Microservices Written by: Bishma Nishadi Quote of the day: “Change requires intent and effort. It really is that simple.” -Roxane Gay You can follow this page on Twitter

    21.06.2021 | 11:08 קרא עוד...

טיפים

  • למה צריך לעשות זאת עוד פעם?
    למה צריך לעשות זאת עוד פעם? אל תעשה משהו שמישהו אחר כבר ביצע - מבלי לשאול - למה צריך לעשות זאת עוד פעם?   טיפים מחברי ITCB-AB
    קרא עוד...
  • הכירו את לקוחותיכם
    הכירו את לקוחותיכם הכירו את לקוחותיכם "הכירו את לקוחותיכם" למרות שמשפט זה נשמע דיי טריוויאלי והרי אנו כבודקים אמורים לדעת כי "אנו מייצגים את הלקוח בפני הארגון" הרי שבמרבית המקרים יש עוד הרבה מה לעשות ולשפר בנושא. האמת היא…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>