LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

ערן הילדסהיים

ערן הילדסהיים

למדתם QA, הצלחתם להתקבל לעבודה, צברתם ניסיון, קרעתם את התחת,  הפכתם למומחים שיכולים לדקלם באמצע הלילה איך בודקים כל פסיק במערכת, אפילו הגדלתם ראש והצלחתם ליעל את מערך הבדיקות שלכם,  ודווקא ברגע הזה כשאתם בטוחים שאתם על הגל, אתם מגלים שהבחור לידכם שמשקיע פחות ובטח שגם לא מוכשר יותר מכם, קודם לתפקיד בכיר יותר בצוות. באותו רגע נראה לכם שגרף הביצועים שלכם הולך בדיוק הפוך מגרף ההתקדמות שלכם בעבודה. אתם לא מבינים מה לעזאזל קורה פה?

 

אז ובכן כשרון ויכולת הם רק פרמטר אחד בקביעת מעמדכם בחברה. שיהיה ברור מדובר בפרמטר חשוב אבל יש עוד אחד חשוב לא פחות ממנו. היכולת שלכם ליחצן את עצמכם, למכור את עצמכם, לשווק את היכולות שלכם . מדובר בעבודה סזיפית לא פחות קשה ומתישה מעבודת הבדיקות עצמה אבל הכרחית.

איך עושים את זה? דאגו לעדכן באופן קבוע את המנהלים שלכם על העבודה שאתם מבצעים. כמובן אף אחד לא מצפה לקבל מכם מייל על כל צעד שהרצתם בתסריט, האמת היא שעודף מיילים יכול אפילו לגרום לסלידה מסוימת מצד המנהל ולהציג אתכם כמטרידים, לכן נסו לשמור על המינון הנכון. מייל עדכון בסוף כל יום או כל יומיים או פעם בשבוע, שיסכם את פעילותכם, יכול לעשות את העבודה.

במקרה שרשמתם הישג יוצא דופן  בעבודה, אל תשמרו אותו לעצמכם! הצלחתם למצא דרך לקצר את תהליך הבדיקות או פיתחתם סקריפט אוטומטי שהצליח להריץ בדיקה חשובה, שלא היתה שום דרך לעשות אותה בצורה ידנית,  הפיצו את הבשורה בתפוצה נרחבת. דאגו שהשם שלכם יוכר בתת ההכרה של מנהלי החברה עם הצלחות והישגים. אל תתבישו. אני יודע שלפחות לצנועים מבינכם, לא נוח לתפוח לעצמם על השכם.  זה לא פשוט – אני מכיר את זה. אבל מצד שני אני מכיר היטב גם את הפוליטיקה הארגונית –שם החוק ברור: אם אתם לא תתפחו לעצמכם על השכם אף אחד אחר לא יעשה זאת במקומכם.

בהצלחה.

 

ערן הילדסהיים,

בעלי DirectQA