LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

עליכם להיכנס כמשתמשים רשומים בכדי להוסיף טיפים - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.

טיפים

דרגו כתבה זו
(3 הצבעות)

לא יודע מה לבדוק?

לא יודע מה לבדוק? עצור,  קח הפסקה קלה, ענה על השאלה:   "למה אני בודק?"   טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:00
איך לכתוב בדיקות שישמשו אתכם גם בעתיד? אל תסתפקו בכתיבה יבשה של צעדי הבדיקה ותוצאות צפויות – סגנון כתיבה כזה יביא אתכם למצב בו בעוד מס' חודשים אתם או מישהו אחר שאמור…
נכתב על ידי | שני, 24 יוני 2013 07:44
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

טיפים לאוטומציה יעילה - Dale Emery

(How to Survive the Coming Test Automation Zombie Apocalypse (PDF slide deck By Dale Emery bit.ly/15XFGkp סט שקופיות מעולה המתאר את מרבית המחלות התוקפות פעילויות אוטומציה - ומדגיש כיצד לטפל בהן! על…
נכתב על ידי | חמישי, 13 יוני 2013 05:32
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

אם לא תנסו - לא תצליחו

אם לא תנסו - לא תצליחו או במילותיו של הומר סימפסון: הניסיון הוא הצעד הראשון לקראת כישלון :-)
נכתב על ידי | שלישי, 28 מאי 2013 20:07
לא ניתן לבדוק את כל הקומבינציות - עשו ניתוח סיכונים בעיה ידועה בעולם הבדיקות היא - כי לא ניתן לבדוק את כל הקומבינציות של התכונות והערכים האפשריים ולכן עלינו לעשות ניתוח סיכונים סיכון…
נכתב על ידי | שלישי, 28 מאי 2013 19:59
אל תבזבזו שעות וימים על הכנת דו"ח שבועי - השתמשו ב- Dashboard. נצלו המידע שכבר קיים במערכת דיווח הבאגים ומערכת ניהול הבדיקות, וודאו שה- dashboard נגיש לאנשים הרלוונטיים בקלות ומציג מידע עדכני.
נכתב על ידי | שלישי, 28 מאי 2013 19:57
האם אנו משקיעים יותר מדיי זמן בתכנון בדיקות לגירסה ראשונה? אמנם צריך להגדיר בדיקות אלו, אך ייתכן מאוד שעדיף להשקיע יותר בכתיבה של בדיקות רגרסייה עמן נשתמש הרבה יותר פעמים. בדיקות גירסה…
נכתב על ידי | שלישי, 28 מאי 2013 19:53
גיוון, גיוון, ועוד גיוון - האם אתם עדיין בודקים בסלוט#1, פורט#1 כמו כולם? הגיע הזמן לחשוב כיצד לגוון - אל תחזרו על המקרים שכנראה התכנת כבר בדק, וגם חבריכם לקבוצה, וגם אתם…
נכתב על ידי | שלישי, 28 מאי 2013 19:51
אל תשאירו Bug validation לסוף הגירסה - טפלו מוקדם ככול האפשר, אח"כ הם מצטברים ולא נותר זמן לטפל. באגים נוהגים להתקבץ - גם במקרה הפחות נפוץ שהבאג אכן טופל עם כל ההשפעות…
נכתב על ידי | שלישי, 28 מאי 2013 19:46
הסתכלו על התמונה המלאה - וואלידצייה לקבוצות באגיםבהרבה מקרים, אנו יכולים לקדם את וואלידציית הבאגים באופן מהיר ויעיל יותר, אם נסתכל על התמונה המלאה. במקום לעבור באג, באג - בצעו חיתוך על…
נכתב על ידי | שלישי, 28 מאי 2013 19:37
נתקעת ללא רעיון? - קבל רעיון רנדומלי מ- Oblique Strategies Trick by Michael Bolton רקע לנושא: Oblique Strategies © 1975, 1978, and 1979 Brian Eno/Peter Schmidt This web page © 1997 Gregory Taylor…
נכתב על ידי | רביעי, 07 נובמבר 2012 14:41
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

טיפים לאוטומציה יעילה - Dave McNulla

במאמר Good Practices For Automating Functional Tests מאת Dave McNulla תמצאו נקודות חשובות ליישום אוטומציה בצורה יעילה. שימו לב כי keyword Driven Testing הינה דרך יעילה להפרדה בין הבדיקה לבין הקוד שעומד מאחוריה, דבר שעוזר לבודקים…
נכתב על ידי | שני, 30 ינואר 2012 07:00
האיצו לימוד - ע"י ניסיונם של אחרים - קיראו באגים נכון שטבע האדם משום מה מעדיף לימוד ע"י התנסות ישירה, ופחות לימוד מניסיונם של האחרים... אך אין זה אומר שעלינו להיכנע לכך.…
נכתב על ידי | רביעי, 01 מאי 2013 00:00
עמוד 3 מתוך 3

חדשות מעולם הבדיקות

  • The challenge of prioritizing bugs

    The challenge of prioritizing bugs ...

    20.10.2019 | 11:07 קרא עוד...
  • 92: 9 Steps to Crater Quality & Destroy Customer Satisfaction - Cristian Medina

    Cristian Medina wrote an article recently called "Test Engineering Anti-Patterns: Destroy Your Customer Satisfaction and Crater Your Quality By Using These 9 Easy Organizational Practices" Of course, it's sarcastic, and aims to highlight many problems with organizational practices that reduce software quality. The article doesn't go out of character, and only promotes the anti-patterns. However, in this interview, we discuss each point, and the corollary of what you really should do. At least, our perspectives. Here's the list of all the points discussed in the article and in this episode: Make the Test teams solely responsible for quality Require all tests to be automated before releasing Require 100% code coverage Isolate the Test organization from Development Measure the success of the process, not the product. Metrics, if rewarded, will always be gamed. Require granular projections from engineers Reward quick patching instead of solving Plan for today instead of tomorrow Special Guest: Cristian Medina.Sponsored By: Azure Pipelines: Automate your builds and deployments with pipelines so you spend less time with the nuts and bolts and more time being creative. Many organizations and open source projects are using Azure Pipelines already. Get started for free at azure.com/pipelines Support Test & CodeLinks: Test Engineering Anti-Patterns: Destroy Your Customer Satisfaction and Crater Your Quality By Using These 9 Easy Organizational Practices — The article we discuss in the show. tryexceptpass — Cris's blog

    20.10.2019 | 2:00 קרא עוד...
  • What is a Customer?

    What Is A Customer? In the world of Agile, and the world of business too, we hear a lot about “customer value”. Folks seem to have some kind of handle on “value” (although not everyone can agree on that one – see my post “What Is Value” for my take, based on Goldratt and his Theory of Constraints). And for the record, we might also choose to frame the question of value within the Antimatter Principle frame, and vocabulary: Value: The degree to which folks’ needs, in aggregate, are being (or have been) met. But what about “customer”? So simple and straightforward. Do we even need to define it? I thought not, until a recent conversation on Twitter gave me pause for reconsidering. Specifically, the idea that maybe folks are talking at major cross-purposes, with significantly differing assumptions and definitions for the term. If we can’t agree on a basic term like “customer”, what chance alignment of a whole host of fundamental questions about software, products and business generally? Here’s my definition, again using the Antimatter Principle as a frame: Customer: Someone (could be either a person, or a collection of people) whose needs we’re attending to. I’m pretty sure you’ll have a different definition of customer. I’d love to hear your take. Before I close this post, here’s a different definition, informed by Crosby and his Zero-Defects (ZeeDee) approach to quality: Customer: Anyone who receives or anticipates receiving something (e.g. a good or a service) from someone else. This[…]

    19.10.2019 | 5:51 קרא עוד...

טיפים

לרשימה המלאה >>