LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

עליכם להיכנס כמשתמשים רשומים בכדי להוסיף טיפים - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.

טיפים

בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום "בחן את דרך פעולתך מידיי יום" – לעיתים קרובות אנו חושבים כי הגענו לשיטת העבודה האידיאלית, או כי אין לנו היכולת לשנות את דרכי…
נכתב על ידי | שבת, 19 יולי 2014 12:30
למדו מתי להשתמש באוטומציה ומתי לא "למדו מתי להשתמש באוטומציה ומתי לא" – תחילה – חשוב ללמוד כי למרות ההבטחות של כמה ממשווקי הכלים אין אוטומציה ללא תכנות, בסופו של דבר עם…
נכתב על ידי | שבת, 12 יולי 2014 13:19
דרגו כתבה זו
(3 הצבעות)

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות " אף פעם אל תפסיקו ללמוד" – או כמו שנאמר "רק טיפשים יודעים הכל". מפעילותי בפורומים השונים בעולם הבדיקות בארץ ובעולם, תכופות אני רואה כיצד…
נכתב על ידי | שבת, 05 יולי 2014 19:36
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

הכירו את לקוחותיכם

הכירו את לקוחותיכם "הכירו את לקוחותיכם" למרות שמשפט זה נשמע דיי טריוויאלי והרי אנו כבודקים אמורים לדעת כי "אנו מייצגים את הלקוח בפני הארגון" הרי שבמרבית המקרים יש עוד הרבה מה לעשות…
נכתב על ידי | ראשון, 29 יוני 2014 10:21
אם נתקלת בבאג במקרה... או שחזרה תקלה מלקוח - חפש באגים דומים, סביר להניח שפיקששת סדרה שלמה של באגים מאותו סגנון. בתרגום חופשי מהמסמך הבא של Cem Kaner.   ראה המסמך בלינק הבא, כמו…
נכתב על ידי | שבת, 21 דצמבר 2013 19:57
דרגו כתבה זו
(4 הצבעות)

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח בכדי להבין למה לא נמצאו הבאגים האלו לפני ששוחרר המוצר, כמו גם - מהיכן נבע הבאג מלכתחילה.   אין כאן תהליך של חיפוש אשמים - אלא…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:56
הערכות זמנים הינן תהליך חשוב להצלחת הבדיקות לא תמיד יעזור להוסיף בודקים  - זכרו "תשע נשים לא יולדות בחודש..." להוספת בודקים יש עלויות נלוות של הכשרה, ניהול ועוד. לעיתים קרובות ניתן לשפר…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:44
בדיקות מוצלחות = בדיקות בראיית לקוח - בדיקות שנעשות בהתבסס על איך שהלקוח היה מצפה לקבל את המוצר. טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:41
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

אל תפסיקו לשאול שאלות...

במסגרת עבודת הבדיקות - אל תפסיקו לשאול שאלות... אחרי שקראתם את הרקע לנושא הנבדק, פנו למהנדסי המערכת, והבהירו עמם נקודות שאינן ברורות, גם אם נראה לכם כי הבנתם הכל, השתדלו לשאול שאלות…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 15:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

מבט טרי מביא באגים טריים

מבט טרי מביא באגים טריים באופן טבעי אנו כבודקים מתמחים בעבודה עם המוצר שאותו אנו בודקים, בהרבה מקרים זהו יתרון (אנו יכולים לזהות בעיות, לעבוד מהר יותר וכן הלאה), אך לעיתים זהו…
נכתב על ידי | שני, 01 יולי 2013 04:56
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

אל תחכה שיתנו לך הזדמנות

אם אתה רוצה להתפתח - אל תחכה שיתנו לך הזדמנות, קח אותה - למד, בצע והדגם הדבר בזמנך הפנוי - מישהו כבר יאמץ את זה וייתן לך את הקרדיט.   טיפים מחברי…
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

למה צריך לעשות זאת עוד פעם?

אל תעשה משהו שמישהו אחר כבר ביצע - מבלי לשאול - למה צריך לעשות זאת עוד פעם?   טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:27
אל תגיד "אוטומציה זה למומחים באוטומציה", הכל מתחיל בך! - שאל את עצמך על אילו פעולות אתה חוזר יותר מ-5 פעמים ביום? וכיצד תביא לכך שלא תצטרך לעשות זאת שוב?   טיפים…
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:16
חושב שסיימת להריץ את תסריטי הבדיקות? קח 15 דקות ובצע בדיקות חופשיות, תופתע לגלות כמה באגים אתה מוצא!   טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:09
עמוד 2 מתוך 3

חדשות מעולם הבדיקות

  • 75: Modern Testing Principles - Alan Page

    Software testing, if done right, is done all the time, throughout the whole life of a software project. This is different than the verification and validation of a classical model of QA teams. It's more of a collaborative model that actually tries to help get great software out the door faster and iterate quicker. One of the people at the forefront of this push is Alan Page. Alan and his podcast cohost Brent Jensen tried to boil down what modern testing looks like in the Modern Testing Principles. I've got Alan here today, to talk about the principles, and also to talk about this transition from classical QA to testing specialists being embedded in software teams and then to software teams doing their own testing. But that only barely scratches the surface of what we cover. I think you'll learn a lot from this discussion. The seven principles of Modern Testing: Our priority is improving the business. We accelerate the team, and use models like Lean Thinking and the Theory of Constraints to help identify, prioritize and mitigate bottlenecks from the system. We are a force for continuous improvement, helping the team adapt and optimize in order to succeed, rather than providing a safety net to catch failures. We care deeply about the quality culture of our team, and we coach, lead, and nurture the team towards a more mature quality culture. We believe that the customer is the only one capable to judge and evaluate the quality of our[…]

    23.05.2019 | 2:00 קרא עוד...
  • Five Blogs – 23 May 2019

    The (best) five blogs I read today. Check them out. Change management in the agile world – Getting ready for WAR Written by: Dianne Inniss Product Roles, Part 6: Shorten Feedback Loops Written by: Johanna Rothman Why I Am a Tester Written by: James Bach Seven Issues Testers Experience Being Agile Written by: Thomas Cagley Defining Observability For Robotics Written by: Ian Sherman Quote of the day: “We are products of our past but we don’t have to be prisoners of it” -Rick Warren You can follow this page on Twitter

    23.05.2019 | 1:20 קרא עוד...
  • Testing Culture – Excuses, Blame and Fear

    I came across an interesting article which discussed common excuses that testers make:http://thethinkingtester.blogspot.com/2019/05/seven-excuses-software-testers-need-to.html There were 3 which I found particularly worrying: The other tester on my team missed the bug If I log the bug I found in production, I’ll be asked why I didn’t find it sooner. There wasn’t enough time to test If a tester needs to use these excuses, then the issue might not be with testing but with the company culture. A company culture where colleagues are encouraged to make excuses, attempt to shift the blame on someone else, or instil enough fear so someone is afraid to report something critical is not a good one. “There wasn’t enough time to test” This particular excuse will always exist and it is a valid one. There will be strict release deadlines which can’t always be pushed back. When the software has to be released, it has to be released. The tester has very little control over this. However, it doesn’t mean that the tester is entirely blameless if a critical bug makes its way to live. It is the testers responsibility to ensure that the tests are optimised and prioritised. Tests covering the most essential features should be run first. Tests should also be optimised so that they are run as quickly and efficiently as possible. Occasionally, the tester may be in the unfortunate situation where there isn’t enough time to test even the most essential features. It is also the testers responsibility to communicate what the[…]

    22.05.2019 | 11:30 קרא עוד...

טיפים

לרשימה המלאה >>