LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

עליכם להיכנס כמשתמשים רשומים בכדי להוסיף טיפים - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.

טיפים

בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום "בחן את דרך פעולתך מידיי יום" – לעיתים קרובות אנו חושבים כי הגענו לשיטת העבודה האידיאלית, או כי אין לנו היכולת לשנות את דרכי…
נכתב על ידי | שבת, 19 יולי 2014 12:30
למדו מתי להשתמש באוטומציה ומתי לא "למדו מתי להשתמש באוטומציה ומתי לא" – תחילה – חשוב ללמוד כי למרות ההבטחות של כמה ממשווקי הכלים אין אוטומציה ללא תכנות, בסופו של דבר עם…
נכתב על ידי | שבת, 12 יולי 2014 13:19
דרגו כתבה זו
(3 הצבעות)

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות " אף פעם אל תפסיקו ללמוד" – או כמו שנאמר "רק טיפשים יודעים הכל". מפעילותי בפורומים השונים בעולם הבדיקות בארץ ובעולם, תכופות אני רואה כיצד…
נכתב על ידי | שבת, 05 יולי 2014 19:36
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

הכירו את לקוחותיכם

הכירו את לקוחותיכם "הכירו את לקוחותיכם" למרות שמשפט זה נשמע דיי טריוויאלי והרי אנו כבודקים אמורים לדעת כי "אנו מייצגים את הלקוח בפני הארגון" הרי שבמרבית המקרים יש עוד הרבה מה לעשות…
נכתב על ידי | ראשון, 29 יוני 2014 10:21
אם נתקלת בבאג במקרה... או שחזרה תקלה מלקוח - חפש באגים דומים, סביר להניח שפיקששת סדרה שלמה של באגים מאותו סגנון. בתרגום חופשי מהמסמך הבא של Cem Kaner.   ראה המסמך בלינק הבא, כמו…
נכתב על ידי | שבת, 21 דצמבר 2013 19:57
דרגו כתבה זו
(4 הצבעות)

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח בכדי להבין למה לא נמצאו הבאגים האלו לפני ששוחרר המוצר, כמו גם - מהיכן נבע הבאג מלכתחילה.   אין כאן תהליך של חיפוש אשמים - אלא…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:56
הערכות זמנים הינן תהליך חשוב להצלחת הבדיקות לא תמיד יעזור להוסיף בודקים  - זכרו "תשע נשים לא יולדות בחודש..." להוספת בודקים יש עלויות נלוות של הכשרה, ניהול ועוד. לעיתים קרובות ניתן לשפר…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:44
בדיקות מוצלחות = בדיקות בראיית לקוח - בדיקות שנעשות בהתבסס על איך שהלקוח היה מצפה לקבל את המוצר. טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:41
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

אל תפסיקו לשאול שאלות...

במסגרת עבודת הבדיקות - אל תפסיקו לשאול שאלות... אחרי שקראתם את הרקע לנושא הנבדק, פנו למהנדסי המערכת, והבהירו עמם נקודות שאינן ברורות, גם אם נראה לכם כי הבנתם הכל, השתדלו לשאול שאלות…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 15:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

מבט טרי מביא באגים טריים

מבט טרי מביא באגים טריים באופן טבעי אנו כבודקים מתמחים בעבודה עם המוצר שאותו אנו בודקים, בהרבה מקרים זהו יתרון (אנו יכולים לזהות בעיות, לעבוד מהר יותר וכן הלאה), אך לעיתים זהו…
נכתב על ידי | שני, 01 יולי 2013 04:56
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

אל תחכה שיתנו לך הזדמנות

אם אתה רוצה להתפתח - אל תחכה שיתנו לך הזדמנות, קח אותה - למד, בצע והדגם הדבר בזמנך הפנוי - מישהו כבר יאמץ את זה וייתן לך את הקרדיט.   טיפים מחברי…
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

למה צריך לעשות זאת עוד פעם?

אל תעשה משהו שמישהו אחר כבר ביצע - מבלי לשאול - למה צריך לעשות זאת עוד פעם?   טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:27
אל תגיד "אוטומציה זה למומחים באוטומציה", הכל מתחיל בך! - שאל את עצמך על אילו פעולות אתה חוזר יותר מ-5 פעמים ביום? וכיצד תביא לכך שלא תצטרך לעשות זאת שוב?   טיפים…
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:16
חושב שסיימת להריץ את תסריטי הבדיקות? קח 15 דקות ובצע בדיקות חופשיות, תופתע לגלות כמה באגים אתה מוצא!   טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:09
עמוד 2 מתוך 3

חדשות מעולם הבדיקות

  • User experience (UX) and data quality

    User experience (UX) and data quality Someone I know was moaning recently about a lot of tedious electronic form filling they had to do for work.  It was something that happened once a year, but it was much more lengthy and tedious this year than before.  It struck me that this was a sharply focused example of when user experience (UX) and data quality collide. I realised that I haven’t talked about these two together so far, so this article is a fairly random collection of thoughts about the relationship between UX and data quality. Defining terms I’ve already gone into the meaning of UX a few times, so I won’t repeat that here.  Data quality could (like UX) have lots of definitions, but I’ll go with one inspired by the RST definition of a bug: poor data quality means that you have data that’s less valuable to you than it might otherwise be. This is things like: You have less data than you’d like (in terms of rows, filled-in i.e. non-null columns, or both);Some or all of it is unusable;If you process the data then the output will be less valuable than you’d like, or it will take a lot of effort to get the data into a state where processing it will produce valuable output. Drilling down one more level: Data might be unusable because e.g. a field that should hold the name of a day of the week instead contains the word hippopotamus;Data might produce bad outputs if e.g. it contains duplicate rows,[…]

    23.01.2021 | 4:21 קרא עוד...
  • First Aid for the Mission Statement

    A while back, a tester brought a patient in for treatment. It wasn’t a human patient; it was a sentence about building and testing in an organization. The tester asked me for help. “Could you provide me with a first aid kit for this statement that came from my management?” “We have to move on to DevOps to be able to release code more often but we also have to increase testautomation in any way we can and minimize manual time consuming testing.” This is the sort of statement that needs more than first aid; it needs emergency room treatment. We’ll start with handling some critical problems right away to get the patient stabilized. Then we need to prepare the way for longer-term recovery, so that the patient can be restored to good health and become an asset to society. I’ll suggest a number of quick treatments. As I do that, I’ll identify why I believe the patient needs them. Replace “have to” with “choose to” in each case. Unless someone is about to run afoul laws of nature, of government, or of ethics, no one has to do anything. People and organizations choose to do things. It’s important to preserve your agency. When you have to do things, you don’t have control over them. When you choose to do things, you remain in charge. Replace “move on to DevOps” with “apply DevOps principles and practices”. DevOps is not something to do; it’s a set of ideas and approaches for[…]

    23.01.2021 | 3:57 קרא עוד...
  • Sort numbers with python

    Sometimes we need to sort numbers. In this post I will give a solution a fictive sorting problem. I want to sort numbers with python. Sorting is a part of many tasks. It is useful to know how to use the sorting function in python. We have a list with positive and negative numbers. Create a function that sorts the list by the absolute values. This means without the sign. Some examples will explain what I want to do: sorting [-20, -5, 10, 15] results in [-5, 10, 15, -20]sorting [1, 2, 3, 0] results in [0, 1, 2, 3]sorting [-1, -2, -3, 0] results in [0, -1, -2, -3] My first solution uses the build in sorted function. Let’s create a function that has an input parameter and returns the sorted array. The sorted function has two input parameters. The first one is the list or iterable that you want to sort. The second one is a comparison key from each element in the list. sort_numbers(input): return sorted(input, key=lambda x: abs(x)) sort_numbers([-1,-2,-4,0]) The sorted function will return a new array. The result is sorted according our rules. There is an other solution. A lambda function can be used. sort_numbers=lambda n:sorted(n,key=abs) sort_numbers([-1,-2,-4,0]) The key can be just the abs function. There is no need to create an extra lambda. A list object in python has a sort method. This method will modify the list in place. The output is the same. the_numbers = [-1,-2,-4,0] the_numbers.sort(key=abs) This solution is not the[…]

    23.01.2021 | 12:08 קרא עוד...

טיפים

לרשימה המלאה >>