LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

עליכם להיכנס כמשתמשים רשומים בכדי להוסיף טיפים - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.

טיפים

בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום "בחן את דרך פעולתך מידיי יום" – לעיתים קרובות אנו חושבים כי הגענו לשיטת העבודה האידיאלית, או כי אין לנו היכולת לשנות את דרכי…
נכתב על ידי | שבת, 19 יולי 2014 12:30
למדו מתי להשתמש באוטומציה ומתי לא "למדו מתי להשתמש באוטומציה ומתי לא" – תחילה – חשוב ללמוד כי למרות ההבטחות של כמה ממשווקי הכלים אין אוטומציה ללא תכנות, בסופו של דבר עם…
נכתב על ידי | שבת, 12 יולי 2014 13:19
דרגו כתבה זו
(3 הצבעות)

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות " אף פעם אל תפסיקו ללמוד" – או כמו שנאמר "רק טיפשים יודעים הכל". מפעילותי בפורומים השונים בעולם הבדיקות בארץ ובעולם, תכופות אני רואה כיצד…
נכתב על ידי | שבת, 05 יולי 2014 19:36
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

הכירו את לקוחותיכם

הכירו את לקוחותיכם "הכירו את לקוחותיכם" למרות שמשפט זה נשמע דיי טריוויאלי והרי אנו כבודקים אמורים לדעת כי "אנו מייצגים את הלקוח בפני הארגון" הרי שבמרבית המקרים יש עוד הרבה מה לעשות…
נכתב על ידי | ראשון, 29 יוני 2014 10:21
אם נתקלת בבאג במקרה... או שחזרה תקלה מלקוח - חפש באגים דומים, סביר להניח שפיקששת סדרה שלמה של באגים מאותו סגנון. בתרגום חופשי מהמסמך הבא של Cem Kaner.   ראה המסמך בלינק הבא, כמו…
נכתב על ידי | שבת, 21 דצמבר 2013 19:57
דרגו כתבה זו
(4 הצבעות)

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח בכדי להבין למה לא נמצאו הבאגים האלו לפני ששוחרר המוצר, כמו גם - מהיכן נבע הבאג מלכתחילה.   אין כאן תהליך של חיפוש אשמים - אלא…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:56
הערכות זמנים הינן תהליך חשוב להצלחת הבדיקות לא תמיד יעזור להוסיף בודקים  - זכרו "תשע נשים לא יולדות בחודש..." להוספת בודקים יש עלויות נלוות של הכשרה, ניהול ועוד. לעיתים קרובות ניתן לשפר…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:44
בדיקות מוצלחות = בדיקות בראיית לקוח - בדיקות שנעשות בהתבסס על איך שהלקוח היה מצפה לקבל את המוצר. טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:41
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

אל תפסיקו לשאול שאלות...

במסגרת עבודת הבדיקות - אל תפסיקו לשאול שאלות... אחרי שקראתם את הרקע לנושא הנבדק, פנו למהנדסי המערכת, והבהירו עמם נקודות שאינן ברורות, גם אם נראה לכם כי הבנתם הכל, השתדלו לשאול שאלות…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 15:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

מבט טרי מביא באגים טריים

מבט טרי מביא באגים טריים באופן טבעי אנו כבודקים מתמחים בעבודה עם המוצר שאותו אנו בודקים, בהרבה מקרים זהו יתרון (אנו יכולים לזהות בעיות, לעבוד מהר יותר וכן הלאה), אך לעיתים זהו…
נכתב על ידי | שני, 01 יולי 2013 04:56
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

אל תחכה שיתנו לך הזדמנות

אם אתה רוצה להתפתח - אל תחכה שיתנו לך הזדמנות, קח אותה - למד, בצע והדגם הדבר בזמנך הפנוי - מישהו כבר יאמץ את זה וייתן לך את הקרדיט.   טיפים מחברי…
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

למה צריך לעשות זאת עוד פעם?

אל תעשה משהו שמישהו אחר כבר ביצע - מבלי לשאול - למה צריך לעשות זאת עוד פעם?   טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:27
אל תגיד "אוטומציה זה למומחים באוטומציה", הכל מתחיל בך! - שאל את עצמך על אילו פעולות אתה חוזר יותר מ-5 פעמים ביום? וכיצד תביא לכך שלא תצטרך לעשות זאת שוב?   טיפים…
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:16
חושב שסיימת להריץ את תסריטי הבדיקות? קח 15 דקות ובצע בדיקות חופשיות, תופתע לגלות כמה באגים אתה מוצא!   טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:09
עמוד 2 מתוך 3

חדשות מעולם הבדיקות

  • 10 Amazing Reasons to Attend TestBash Brighton

    by Rosie Sherry Want to go to TestBash Brighton , but struggling to put good reasoning together for yourself or your boss ?   There’s no doubt that the world of conferences, software testing and TestBash has changed in the past few years.  In the case of TestBash(es) we’ve evolved and grown in many different ways, I thought it would be helpful to point out some key points and ideas we are working on. Belonging ‘I feel like I belong.  I now understand what TestBash is all about.’  This is one of the most frequent comments we get.  I've heard it many times over the years. For some it can be an almost instant feeling. For others it  can take years for people to get around to coming along to a TestBash.  And sometimes it even takes a few TestBashes for them to get into the flow of it . When we talk about community we mean it.  When you come to a TestBash - you are welcome and you belong.   Sometimes these things take practice and effort. You may look around and feel that people connect with others more easily, whilst you are struggling.  This is a natural way to feel and to be clear, what you see is not always the truth. People at TestBash are always practicing, seeking and exploring ways to connect better.  The more you put in, the more you will get out.  We work hard to encourage everyone to help each other out.  Just[…]

    13.01.2019 | 6:00 קרא עוד...
  • TestBash Manchester: TestBash Of The North

    The North remembers what an absolute belter TestBash Manchester 2018 was, so we are coming back, Manchester! For a fourth time! And, we can’t flipping wait! It going to be a spectacular action-packed week-long extravaganza at The Lowry , filled with opportunities to learn, network, have fun, and of course, space to reflect on all that’s going on. Here’s the itinerary for the week: Automation In Testing (Monday 30th September - Wednesday 2nd October) - a fantastic three-day training course taught by Richard Bradshaw and Mark Winteringham. You’ll learn all about the current state of automation, how to design and implement reliable, targeted automated checks, and create new automation tools to test products at your company. TestBash Workshops (Wednesday 2nd October) are a series of ½ day workshops, some of which focus on technical testing and some on the softer skills a tester needs. A workshop ticket gives you the chance to choose two workshops that appeal to you on a first come, first served basis. TestBash (Thursday 3rd October) is our original software testing conference. It’s a single track event, meaning every talk is a keynote and all attendees have lots to talk about during the breaks and socials. Expect a balance of talks that cover the important aspects of testing, quality and working in software development. It’s fun-filled, jam-packed day! Test.bash(); (Friday 4th October) is our technical testing and automation focussed conference. It’s a single track event, with fun and unique elements sprinkled throughout. Expect talks that include[…]

    12.01.2019 | 6:00 קרא עוד...
  • December RoundUp of All Things MoT

    December was a great month, a nice end to 2018.  We're all ready for 2019 and no doubt full of resolutions.  Is one of them to  speak at a TestBash ?  Or maybe to focus on your professional growth with a  pro member account ?       The Club A few selected discussions from  The Club  that we thought you might find interesting. How to test a mobile game?  posted by nitin1387. When you're new to mobile games testing, it can be difficult to know where to start or what skills are transferable. Do you have  beef  with the idea that anyone can test software?  posted by rosie. How do you respond to the arguments that anyone can test software, so professional software testers are not needed, in a meaningful way? How Would You Test An ATM?  posted by heather_reid. What behaviour would you expect, and not expect, from the ATMs you use? Test Team Structure  posted by inkyfreak. What way are teams in your organisation structured and what have you found to be the most effective structure for test teams? Your Most Used or Favourite Swag Item  posted by heather_reid. We're mindful of the environment and keeping waste levels low at MoT, so we're wondering what swag items you use every day no matter where you got them from.   The Club Ninja Each month we select one of our Club users to be our  Ninja of the Month .  Our Club Ninja this month is Tuan Tran!  […]

    9.01.2019 | 6:00 קרא עוד...

טיפים

  • מבט מערכתי לבודקים – Systems Thinking
    מבט מערכתי לבודקים – Systems Thinking מבט מערכתי לבודקים – Systems Thinking התכונה או מערכת אותה אנו בודקים - אינה מנותקת משאר העולם, תיקון בנקודה אחת – עשוי להשפיע ולפגוע בנקודות אחרות, ולכן על הבודק להכיר את המערכת והקשרים בין חלקיה. כמו…
    קרא עוד...
  • הכירו את לקוחותיכם
    הכירו את לקוחותיכם הכירו את לקוחותיכם "הכירו את לקוחותיכם" למרות שמשפט זה נשמע דיי טריוויאלי והרי אנו כבודקים אמורים לדעת כי "אנו מייצגים את הלקוח בפני הארגון" הרי שבמרבית המקרים יש עוד הרבה מה לעשות ולשפר בנושא. האמת היא…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>