LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

עליכם להיכנס כמשתמשים רשומים בכדי להוסיף טיפים - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.

טיפים

בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום "בחן את דרך פעולתך מידיי יום" – לעיתים קרובות אנו חושבים כי הגענו לשיטת העבודה האידיאלית, או כי אין לנו היכולת לשנות את דרכי…
נכתב על ידי | שבת, 19 יולי 2014 12:30
למדו מתי להשתמש באוטומציה ומתי לא "למדו מתי להשתמש באוטומציה ומתי לא" – תחילה – חשוב ללמוד כי למרות ההבטחות של כמה ממשווקי הכלים אין אוטומציה ללא תכנות, בסופו של דבר עם…
נכתב על ידי | שבת, 12 יולי 2014 13:19
דרגו כתבה זו
(3 הצבעות)

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות " אף פעם אל תפסיקו ללמוד" – או כמו שנאמר "רק טיפשים יודעים הכל". מפעילותי בפורומים השונים בעולם הבדיקות בארץ ובעולם, תכופות אני רואה כיצד…
נכתב על ידי | שבת, 05 יולי 2014 19:36
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

הכירו את לקוחותיכם

הכירו את לקוחותיכם "הכירו את לקוחותיכם" למרות שמשפט זה נשמע דיי טריוויאלי והרי אנו כבודקים אמורים לדעת כי "אנו מייצגים את הלקוח בפני הארגון" הרי שבמרבית המקרים יש עוד הרבה מה לעשות…
נכתב על ידי | ראשון, 29 יוני 2014 10:21
אם נתקלת בבאג במקרה... או שחזרה תקלה מלקוח - חפש באגים דומים, סביר להניח שפיקששת סדרה שלמה של באגים מאותו סגנון. בתרגום חופשי מהמסמך הבא של Cem Kaner.   ראה המסמך בלינק הבא, כמו…
נכתב על ידי | שבת, 21 דצמבר 2013 19:57
דרגו כתבה זו
(4 הצבעות)

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח בכדי להבין למה לא נמצאו הבאגים האלו לפני ששוחרר המוצר, כמו גם - מהיכן נבע הבאג מלכתחילה.   אין כאן תהליך של חיפוש אשמים - אלא…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:56
הערכות זמנים הינן תהליך חשוב להצלחת הבדיקות לא תמיד יעזור להוסיף בודקים  - זכרו "תשע נשים לא יולדות בחודש..." להוספת בודקים יש עלויות נלוות של הכשרה, ניהול ועוד. לעיתים קרובות ניתן לשפר…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:44
בדיקות מוצלחות = בדיקות בראיית לקוח - בדיקות שנעשות בהתבסס על איך שהלקוח היה מצפה לקבל את המוצר. טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 16:41
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

אל תפסיקו לשאול שאלות...

במסגרת עבודת הבדיקות - אל תפסיקו לשאול שאלות... אחרי שקראתם את הרקע לנושא הנבדק, פנו למהנדסי המערכת, והבהירו עמם נקודות שאינן ברורות, גם אם נראה לכם כי הבנתם הכל, השתדלו לשאול שאלות…
נכתב על ידי | שישי, 19 יולי 2013 15:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

מבט טרי מביא באגים טריים

מבט טרי מביא באגים טריים באופן טבעי אנו כבודקים מתמחים בעבודה עם המוצר שאותו אנו בודקים, בהרבה מקרים זהו יתרון (אנו יכולים לזהות בעיות, לעבוד מהר יותר וכן הלאה), אך לעיתים זהו…
נכתב על ידי | שני, 01 יולי 2013 04:56
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

אל תחכה שיתנו לך הזדמנות

אם אתה רוצה להתפתח - אל תחכה שיתנו לך הזדמנות, קח אותה - למד, בצע והדגם הדבר בזמנך הפנוי - מישהו כבר יאמץ את זה וייתן לך את הקרדיט.   טיפים מחברי…
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

למה צריך לעשות זאת עוד פעם?

אל תעשה משהו שמישהו אחר כבר ביצע - מבלי לשאול - למה צריך לעשות זאת עוד פעם?   טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:27
אל תגיד "אוטומציה זה למומחים באוטומציה", הכל מתחיל בך! - שאל את עצמך על אילו פעולות אתה חוזר יותר מ-5 פעמים ביום? וכיצד תביא לכך שלא תצטרך לעשות זאת שוב?   טיפים…
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:16
חושב שסיימת להריץ את תסריטי הבדיקות? קח 15 דקות ובצע בדיקות חופשיות, תופתע לגלות כמה באגים אתה מוצא!   טיפים מחברי ITCB-AB
נכתב על ידי | שבת, 29 יוני 2013 20:09
עמוד 2 מתוך 3

חדשות מעולם הבדיקות

  • The challenge of prioritizing bugs

    The challenge of prioritizing bugs ...

    20.10.2019 | 11:07 קרא עוד...
  • 92: 9 Steps to Crater Quality & Destroy Customer Satisfaction - Cristian Medina

    Cristian Medina wrote an article recently called "Test Engineering Anti-Patterns: Destroy Your Customer Satisfaction and Crater Your Quality By Using These 9 Easy Organizational Practices" Of course, it's sarcastic, and aims to highlight many problems with organizational practices that reduce software quality. The article doesn't go out of character, and only promotes the anti-patterns. However, in this interview, we discuss each point, and the corollary of what you really should do. At least, our perspectives. Here's the list of all the points discussed in the article and in this episode: Make the Test teams solely responsible for quality Require all tests to be automated before releasing Require 100% code coverage Isolate the Test organization from Development Measure the success of the process, not the product. Metrics, if rewarded, will always be gamed. Require granular projections from engineers Reward quick patching instead of solving Plan for today instead of tomorrow Special Guest: Cristian Medina.Sponsored By: Azure Pipelines: Automate your builds and deployments with pipelines so you spend less time with the nuts and bolts and more time being creative. Many organizations and open source projects are using Azure Pipelines already. Get started for free at azure.com/pipelines Support Test & CodeLinks: Test Engineering Anti-Patterns: Destroy Your Customer Satisfaction and Crater Your Quality By Using These 9 Easy Organizational Practices — The article we discuss in the show. tryexceptpass — Cris's blog

    20.10.2019 | 2:00 קרא עוד...
  • What is a Customer?

    What Is A Customer? In the world of Agile, and the world of business too, we hear a lot about “customer value”. Folks seem to have some kind of handle on “value” (although not everyone can agree on that one – see my post “What Is Value” for my take, based on Goldratt and his Theory of Constraints). And for the record, we might also choose to frame the question of value within the Antimatter Principle frame, and vocabulary: Value: The degree to which folks’ needs, in aggregate, are being (or have been) met. But what about “customer”? So simple and straightforward. Do we even need to define it? I thought not, until a recent conversation on Twitter gave me pause for reconsidering. Specifically, the idea that maybe folks are talking at major cross-purposes, with significantly differing assumptions and definitions for the term. If we can’t agree on a basic term like “customer”, what chance alignment of a whole host of fundamental questions about software, products and business generally? Here’s my definition, again using the Antimatter Principle as a frame: Customer: Someone (could be either a person, or a collection of people) whose needs we’re attending to. I’m pretty sure you’ll have a different definition of customer. I’d love to hear your take. Before I close this post, here’s a different definition, informed by Crosby and his Zero-Defects (ZeeDee) approach to quality: Customer: Anyone who receives or anticipates receiving something (e.g. a good or a service) from someone else. This[…]

    19.10.2019 | 5:51 קרא עוד...

טיפים

  • בודק - עקוב אחרי בודקים אחרים בטוויטר ובבלוגים
    בודק - עקוב אחרי בודקים אחרים בטוויטר ובבלוגים בודק - עקוב אחרי בודקים אחרים בטוויטר ובבלוגים, חלוק רעיונות והתנסויות, כתוב, קבל משוב ושפר את יכולות ההתדיינות – נראה כי היתרונות בעולם הטוויטר חמקו מעיני קהילת הבודקים הישראלית אשר לרוב דווקא ממהרת לאמץ ומשתלבת בסביבות…
    קרא עוד...
  • לבדוק או לא לבדוק? - זאת השאלה
    לבדוק או לא לבדוק? - זאת השאלה לבדוק או לא לבדוק - זאת השאלה לא תמיד צריך לבצע כל בדיקה עליה חשבנו או אותה תכננו, ועלינו תמיד לשקול עלות מול תועלת, שהרי ככל שעבודת הבדיקות מתארכת – כך גם יתעכב תאריך שחרור הגרסה…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>