LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

עליכם להיכנס כמשתמשים רשומים בכדי להוסיף טיפים - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.

טיפים

דרגו כתבה זו
(5 הצבעות)

לבדוק או לא לבדוק? - זאת השאלה

לבדוק או לא לבדוק - זאת השאלה לא תמיד צריך לבצע כל בדיקה עליה חשבנו או אותה תכננו, ועלינו תמיד לשקול עלות מול תועלת, שהרי ככל שעבודת הבדיקות מתארכת – כך גם…
נכתב על ידי | שישי, 05 יוני 2015 16:56
בודק - עקוב אחרי בודקים אחרים בטוויטר ובבלוגים, חלוק רעיונות והתנסויות, כתוב, קבל משוב ושפר את יכולות ההתדיינות – נראה כי היתרונות בעולם הטוויטר חמקו מעיני קהילת הבודקים הישראלית אשר לרוב דווקא…
נכתב על ידי | שבת, 21 מרס 2015 16:37
בודק - השתתף בקורס בדיקות, קרא הסילבוס או צפה בקורסים חינמיים כגון BBST – הנחייה זו נכונה הן לבודקים מתחילים והן לבודקים מנוסים שלא עברו קורס מימיהם, ואף כאמצעי לרענון הידע מידיי…
נכתב על ידי | שבת, 14 פברואר 2015 19:50
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

צור מפת חשיבה – Mind Map

 צור מפת חשיבה – Mind Map MM - מאפשרת לנו להציג רעיונות בצורה גרפית מרוכזת, ולתאר קשרים בין הפרמטרים השונים המשפיעים על הנושא. כאשר יתרונותיה על עץ בדיקות הנן בעיקר ביכולת להוסיף…
נכתב על ידי | שלישי, 03 פברואר 2015 13:40
בודק היה ביקורתי אך אל תעביר ביקורת - Be Critical But do Not Criticize בודק היה ביקורתי אך אל תעביר ביקורת או תפזר האשמות - "Be Critical But do Not Criticize" –…
נכתב על ידי | שבת, 10 ינואר 2015 19:57
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

מבט מערכתי לבודקים – Systems Thinking

מבט מערכתי לבודקים – Systems Thinking התכונה או מערכת אותה אנו בודקים - אינה מנותקת משאר העולם, תיקון בנקודה אחת – עשוי להשפיע ולפגוע בנקודות אחרות, ולכן על הבודק להכיר את המערכת…
נכתב על ידי | שבת, 03 ינואר 2015 11:53
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - השאר ממוקד מטרה

בודק - "השאר ממוקד מטרה / Keep Your Eye on the Ball - The End Goal " – כבודקים בעלי יכולת מיקוד וירידה לפרטים, לעיתים אנו מאבדים את התמונה הכוללת וצוללים יתר…
נכתב על ידי | שישי, 26 דצמבר 2014 11:01
בודק - הבן את המודל והאתגרים העיסקיים המוצרים אותם אנו בודקים מיועדים (בין השאר) לקדם את מטרות הארגון בו אנו עובדים, ולנו מחוייבות לעזור בתהליך זה, שהרי לשם כך בעלי העסק מחזיקים…
נכתב על ידי | ראשון, 30 נובמבר 2014 20:28
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - למד להסביר

בודק - למד להסביר – כבודקים אנו נאלצים להעביר הלאה מידע רב בשלבים שונים של עבודתנו, החל מהסבר על התקדמות ומצב משימת הבדיקות שלפנינו, דרך הסבר מהות הבאגים, מקורם, חומרתם והשלכותיהם. מעבר…
נכתב על ידי | ראשון, 07 ספטמבר 2014 19:44
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - למד לשאול – Learn to Question

 בודק - למד לשאול – Learn to Question - Tony Bruce – חלק ניכר מעבודת הבודק כרוכה באיסוף מידע לגבי המערכת, התכונה או הנושא הנבדק.במהלך איסוף המידע נתקל במידע רב המגיע מגורמים…
נכתב על ידי | שבת, 30 אוגוסט 2014 11:09
דרגו כתבה זו
(3 הצבעות)

בודקים - זכרו כי מדובר באנשים

בודקים - זכרו כי מדובר באנשים "זכרו כי מדובר באנשים" (Tony Bruce) – בסופו של יום – כל מוצר ותוכנה מיועד לשרת צרכי אנשים. לעיתים מדובר בקהל אבסטרקטי שאיננו מכירים באופן אישי…
נכתב על ידי | שבת, 23 אוגוסט 2014 21:34
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

בדוק מוקדם ככול הניתן

"בדוק מוקדם ככול הניתן" – אחת המטרות של הבדיקות הינה לספק כמה שיותר משוב ומידע לגבי איכות המערכת מנקודות מבט שונות (פונקציונליות ולא פונקציונליות כמו עמידה בעומסים ושאר יכולות). לעיתים בודקים נוטים…
נכתב על ידי | שבת, 16 אוגוסט 2014 12:22
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

טיפ - עבודת בודקים בצמד עם המפתח

 עבודת בודקים בצמד עם המפתח "עבודה בצמד עם המפתח" – לעבודה בצמדים יתרונות רבים אך לעיתים היא נזנחת בשל "העלות הכפולה". בשנים האחרונות עם עליית שיטות אג'יליות ו- Extreme Programming צורת עבודה…
נכתב על ידי | שבת, 09 אוגוסט 2014 12:01
בודק - אל תפחד לדווח על הממצאים – ולדחוף לשינוי " אל תפחד לדווח על הממצאים – ולדחוף לשינוי" לעיתים אנו חוששים לעמוד על שלנו, אנו מקבלים ללא סימני שאלה אמירות של…
נכתב על ידי | שבת, 26 יולי 2014 19:18
עמוד 1 מתוך 3

חדשות מעולם הבדיקות

  • Creative Kitchen & YouTube – My Thoughts & Recollections

    The Internet has changed how content is created. As a powerful open-platform, YouTube has allowed anyone with an idea and an Internet connection to create videos, build an audience, and engage with brands. This means YouTube has disrupted the world as we know it, allowing people to bypass traditional media, and to view and create unique content. I recently attended an event organised by Creative Kitchen and YouTube. Held at Avenue HQ in Liverpool, the event was to inspire people and businesses to harness the power of YouTube, engage with audiences and to grow their brands. I was very keen to find out more about the possibilities that YouTube offers, and how it has rewritten the rules, making anything possible to achieve. Delivered by YouTube’s Lucy Banks, the event was a delight for me to attend and learn from. I found this to be a fascinating insight into how YouTube has not only been successful, but also as a call to arms for businesses and individuals to create fresh content to learn, educate, inform and entertain through storytelling that breaks boundaries. I have included some YouTube facts below. 2 billion people visit YouTube every month. 100 countries have YouTube available in more than 80 languages worldwide. 40% of shoppers have purchased products through discovering them on YouTube. YouTube is the 2nd largest search engine and is also the world’s largest R&D platform. The number of channels earning six-figure sums per year on YouTube is up by 25%. The event also[…]

    23.08.2019 | 5:08 קרא עוד...
  • Look what I’ve found ep. 5 (Apple edition)

    Hey! welcome to another edition of “Look what I’ve found”. This time our guest is one of the biggest companies out there. This is surely not worthy of one of those $1M bounties but still, pretty easy to spot and fix, one of the classic errors of the automated emailing world.

    23.08.2019 | 8:04 קרא עוד...
  • Your 2 basic visual regression testing options

    Can you spot the visual bug on Netflix (as of August 2019, at https://devices.netflix.com/de/)? No wonder, there is a trend to visual regression testing of websites. Most current approaches to that problem are pixel based, meaning that they compare screenshots of the pages pixel-by-pixel. Instead, deep visual regression testing considers the CSS attributes of all elements, giving you unique advantages.Pixel-comparison based visual regression testingWhen you see that Netflix has a simple visual bug on the German version of their website for over two months now (as of August 2019, visit https://devices.netflix.com/de/), the trend towards visual regression testing of websites is understandable. This approach guards you from unexpected changes (for which writing assertions is impossible) and is much more complete than assertion-based testing. Most current approaches today are pixel based, meaning that they compare screenshots of the pages pixel-by-pixel. This makes a lot of sense: The first version of a pure pixel-diffing tool is easy to implement. It works for any browser, app or other situation, as long as a screenshot can be retrieved. It gives instant results. However, there are also some downsides to pixel-based visual regression testing: Similar changes cannot easily be recognized: e.g. if the header or footer of the site changes, this affects all tests. You usually get a lot of false positives, as even a small change can result in many elements changing e.g. position. Filtering these false positives is tricky, because it can result in either too many false positives (irrelevant changes being reported) or false negatives (important[…]

    23.08.2019 | 2:46 קרא עוד...

טיפים

לרשימה המלאה >>