LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

בכדי להוסיף פוסט בבלוג יש להרשם או להתחבר - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.

איך ליצור יחסי עובד-מנהל טובים ואיך ליצור מוטיבציה אצל העובד? (סיכום מיטאפ מנהלים 12/17)

נכתב על ידי 
חמישי, 18 ינואר 2018 17:31
דרגו כתבה זו
(2 הצבעות)

איך ליצור יחסי עובד-מנהל טובים ואיך ליצור מוטיבציה אצל העובד?

(מסמך זה נכתב ע"י תומר כהן כסיכום של מיטאפ TestIL למנהלי בדיקות 12/2017)

 

תמונה 1 כנס מנהלים מתוקן

  1. שב עם העובד והתעניין בחייו האישיים, הבן את מעמדו המשפחתי והתרגל לשאול אותו על חייו לעתים קרובות (לא רק בצורה רשמית כי הנך מנהלו אלא מתוך רצון לקשר אישי). כך תיווצר פתיחות בניכם.

  2. שייך פרויקט לעובד, גרום לו להרגיש שיש לו "בייבי". כך יהיה בעל מוטיביציה רבה יותר - כשהעיסוק הופך ממטלה לאתגר אישי אנחנו נוהגים להשקיע בו יותר.
    (פרויקט יכול להיות הובלת משימה מתוך המשימות השוטפות אבל בהחלט גם משהו אחר שיתרום לחברה או לעובדיה)
  3. קבע פגישות שבועיות אישיות - אפילו של כמה דקות, שתף את העובד בדברים שעוברים עליך בעבודה, ושאל אותו על העבודה שלו ובאילו פרויקטים היה רוצה להתעסק. בדוק האם הוא מרוצה מהעיסוק שלו כרגע ושאל האם יש משהו שמפריע לו להתקדם.
    הפגישות הנן דו-צדדיות - בעת הפגישות, שאל את העובד היכן הוא חושב שאתה יכול להשתפר ואילו דברים לדעתו אתה יכול לעשות אחרת. הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה הניהולית.
  4. כאשר העובד מגיע אליך עם שאלה או רעיון כלשהם, אל תמהר לענות (בטח עם התשובה היא שלילית), אמור לו שתחשוב על כך, ובצע מחשבה מעמיקה עם עצמך האם בקשתו של העובד תוכל להתגשם. חזור אליו ביום/יומיים לאחר מכן עם תשובה.
  5. דאג שהעובד שלך יהנה מסביבת עבודה טובה ותומכת, נוחה ושכיף להגיע אליה בבוקר, הן מבחינה פיזית והן מבחינה חברתית ובנוסף דאג שתמיד יעמוד בפניו אתגר מקצועי. השילוב בין השניים היא הדרך הטובה ביותר לגרום לעובד לקחת צעד קדימה.
  6. דאג לתת לעובדיך פידבק חיובי לעתים קרובות. גם כאשר ברצונך לבקר אותם, התחל ממחמאה על פעולה שעשו, ואם צריך בכ"ז עבור תוך קישור נעים גם לנושאים לשיפור.
  7. גבה את עובדיך אל מול אחרים - גם אם העובד טעה, תן לו להבין שאתה בשבילו ושיש לו גב. במידה ותרצה לדבר עמו על טעותו, עשה זאת באופן אישי.
    אל תשכח לתת קרדיט לעובדייך על פעולות מוצלחות שעשו גם במפגש עם מנהלים ושאר סובבים
  8. כאשר קיים לחץ בעבודה, דאג להישאר עם העובד ולא להשאיר אותו לבד לבצע עבודה - גם אם סיימת את מטלותיך (מצא איך לתמוך). עצם נוכחותך תראה שאכפת לך ותגרום ליחסים טובים יותר בינך לבין העובד.
  9. הקרב מעצמך למען העובד וחפה עליו. אם התקלקל לו המסך, אמור לו  - "קח את שלי, אני כבר ידאג לעצמי לאחר" - שידע שאתה תמיד שם בשבילו.
  10. הצג בפני העובד את יעדי ההתקדמות/קידום שלו - כאשר קיימת תכנית עבודה והתקדמות מסודרת, קיימת בעובד מוטיבציה גדולה יותר לבצע את המטלות.
  11. חבר גם את משפחתו של העובד לצוות / קבוצה - כאשר המשפחה מכירה אותך ואת חבריו לעבודה, יותר קל להם לתמוך ולהבין בשעות העומס, ועובד שמרגיש כי מקום עבודתו הנו משפחה שנייה - ירצה להישאר ולהשקיע יותר  (גם אם אין לכך תקציב מוגדר - ארגנו מפגש משפחות רבעוני בפארק עם/בלי מנגל)

תמונה 2 כנס מנהלים מתוקן

טיפים לראיון עבודה

  1. התכונן לפני ראיון העבודה, עבור על קורות החיים וכתוב לך שאלות ליד אזורים שמעניינים אותך יותר.
  2. נסה להציג את הראיון כפגישת היכרות ולא כראיון עבודה - כך העובד המתראיין ילחץ פחות ותוכל למדוד את ביצועיו האמיתיים.
  3. במהלך הראיון, הסתכל על העובד ולא על קורות החיים (שמור על קשר עין) - כך ירגיש שאתה עמו ומכבד אותו ופחות "נבחן".
  4. דאג שהעובד שמגיע לראיון אינו לחוץ, שבור את הקרח עם small talk, דבר איתו על נושא אישי, ספר קצת על עצמך ותחביבייך. המטרה היא שירגיש חופשי להיפתח ולחלוק ולא  שהלחץ שלו יגרום לכך שביצועיו האמתיים לא ישתקפו.
  5. בצע תיאום ציפיות - הסבר לעובד את תהליך המבחנים והראיונות. שידע תמיד היכן הוא עומד.
  6. הגדר מראש מה חשוב לך לוודא בראיון, בחר שאלות טכניות שמוודאות את התאמת העובד לתפקיד, דאג שאינך מלחיץ את העובד בעת שאלת השאלות.
  7. וודא שהעובד שולט בשפות הנדרשות לביצוע התפקיד
  8. פרט בפני העובד את התפקיד אליו הוא מתראיין ואת דרישותיו
  9. תן לעובד זמן לשאול שאלות - סביר להניח שבמהלך הראיון לא כיסית את כל ההסברים ולעובד נשארו שאלות פתוחות, וכך גם תוכל לראות את רמת ההתעניינות שלו.
  10. במידה ואתה מרוצה מהעובד במהלך הראיון ומעוניין בהמשך התהליך, תן לעובד פידבק במקום על התרשמותך ממנו. המטרה כאן היא לתת לעובד את ההרגשה שאתה מעוניין בו ולגרום לך (ולחברה) לבלוט במידה והעובד מתראיין במקומות נוספים

תמונה 3 כנס מנהלים מתוקן2 

למפגשים נוספים בנושאים שונים - הצטרפו ל- http://bit.ly/TestIL

בכדי לדון בנושא זה ובנושאים אחרים הקשורים לבדיקות הנכם מוזמנים ל http://bit.ly/TestIL-FB

סיכומי כנס מנהלים

שונה לאחרונה ב שלישי, 23 ינואר 2018 18:53

חובה להיות משתמש רשום במערכת בכדי להגיב - ההרשמה/כניסה בכותרת האתר

חדשות מעולם הבדיקות

  • Fifteen Free Tools to Help With Testing

    Fifteen Free Tools to Help With Testing There are a great many articles, blog posts, and presentations that discuss automation frameworks and strategies.  But even the most robust automation framework won't eliminate the need to do exploratory testing.  There will always be situations where we need to generate a large amount of text to test a text field or where we need to encode a string in HTML to test for cross-site scripting.  In this week's post, I share fifteen of my favorite free tools that make testing faster and easier.  Text Tools:1. Letter Count:  This tool will count the characters or words in a block of text.  I use it for creating strings with a specific character count when I test text fields.2. Lorem Ipsum Generator: I use this tool when I need to generate large amounts of text for text fields where a user will be able to enter several paragraphs of text.3. Convert Case: This tool comes in handy when I'm testing with Postman and my assertions are expecting the exact casing for string comparison.  Convert Case will set all the characters in a string to lower case, upper case, sentence case, alternating case, and more.JSON Tools:4. Pretty Print: JSON objects need indentation to be easily readable.  This tool will take care of all of the indentation and spacing for you.  This is especially helpful when you receive flattened JSON in a response and you want to be able to read through it.5. Online JSON Viewer: This tool will flatten your JSON for you by removing[…]

    15.12.2018 | 2:14 קרא עוד...
  • Hacking Password Reset Functionality

    Hacking Password Reset Functionality So I have recently returned from 3 months travelling around Colombia and Central America and I am ready to get back to work! One thing that stayed with me during my travels is the amount of time technology would generally appear in conversations from Bitcoin to GPS systems – this gave me further motivation to expand my career in this varied and extremely interesting field. I recently got an email from Pluralsight with an invitation to use the platform for their free weekend, so I thought it would be a good opportunity to take some security classes. Especially considering one of my 2019 goals is to complete the CEH qualification. The course I decided to do focused on web hacking password reset functionality. Please continue reading to learn more about the various ways password reset functionality is vulnerable to attacks. There are generally 3 different ways to reset user password on websites: Password reset links (by far the most common) Generating a new Password which is sent (in plaintext) to the users email Question and Answer style A typical password reset link could look like this: https://example.com/reset.php?token=12345ab6 or it could look like this, using two parameters -> user ID and token https://example.com/reset.php?userId=12345&token=12345ab6 The userId parameter is unnecessary in the second example, as each token should be unique to the user, making the userId parameter arbitrary. A vulnerability which can be easily fixed is that the link should only be valid for a certain amount of time (enough time for the[…]

    15.12.2018 | 1:20 קרא עוד...
  • I Represent the User! And We All Do

    As a tester, I try to represent the interests of users. Saying the user, in the singular, feels like a trap to me. There are usually lots of users, and they tend to have diverse and sometimes competing interests. I’d like to represent and highlight the interests of users that might have been forgotten or overlooked. There’s another trap, though. As Cem Kaner has pointed out, it’s worth remembering that practically everyone else on the team represents the interests of end users in some sense. “End users want this product in a timely way at a reasonable price, so let’s get things happening on schedule and on budget,” say the project managers. “End users like lots of features,” say the marketers. “End users want this specific feature right away,” say the sales people. “End users want this feature optimized like I’m making it now,” say the programmers. I’d be careful about claiming that I represent the end user—and especially insinuating that I’m the only one who does—when lots of other people can credibly make that claim. Meanwhile, I aspire to test and find problems that threaten the value of the product for anyone who matters. That includes anyone who might have an interest in the success of the product, like managers and developers, of course. It also includes anyone whose interests might have been forgotten or neglected. Technical support people, customer service representatives, and documentors spring to mind as examples. There are others. Can you think of them? People who[…]

    15.12.2018 | 11:33 קרא עוד...

טיפים

  • איך לכתוב בדיקות שישמשו אתכם גם בעתיד?
    איך לכתוב בדיקות שישמשו אתכם גם בעתיד? איך לכתוב בדיקות שישמשו אתכם גם בעתיד? אל תסתפקו בכתיבה יבשה של צעדי הבדיקה ותוצאות צפויות – סגנון כתיבה כזה יביא אתכם למצב בו בעוד מס' חודשים אתם או מישהו אחר שאמור לבצע או לשכתב את…
    קרא עוד...
  • לבדוק או לא לבדוק? - זאת השאלה
    לבדוק או לא לבדוק? - זאת השאלה לבדוק או לא לבדוק - זאת השאלה לא תמיד צריך לבצע כל בדיקה עליה חשבנו או אותה תכננו, ועלינו תמיד לשקול עלות מול תועלת, שהרי ככל שעבודת הבדיקות מתארכת – כך גם יתעכב תאריך שחרור הגרסה…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>