LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

בכדי להוסיף פוסט בבלוג יש להרשם או להתחבר - ההרשמה/כניסה מתבצעת מכותרת האתר.

תחרות הבדיקות הישראלית הראשונה ISTC 2017

נכתב על ידי 
שלישי, 11 יולי 2017 11:59
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בזכות יוזמה של אנה לוקובסקי נערכה לראשונה תחרות הבדיקות הישראלית - ISTC על ידי ITCB - העמותה הישראלית להסמכת בודקים, בשיתוף עם ג'ון ברייס הדרכה ומטריקס בדיקות ואוטומציה ובחסות נוספת של Inflectra ו-Agile Testing Days.

בתחרות הוכרזו "אלופי הבדיקות של ישראל 2017".

התחרות מיועדת לבודקים מנוסים וגם לאלו החדשים בתחום, המשוגעים לדבר, אשר אוהבים אתגרים ונהנים לבצע בדיקות. במסגרת התחרות התבקשו המתמודדים לבדוק מוצר שאינו מוכר להם בתנאים קיצוניים ובזמן מוגבל של 3 שעות בלבד.

המשתתפים נדרשו לזהות באגים, לדווח עליהם באופן ברור המאפשר תיקון, לערוך בדיקות לא פונקציונליות לפי הצורך ולסיום גם להגיש דו"ח סיכום מצב המוצר אשר יהווה ערך נוסף לחברת המוצר מבחינת שחרור הגרסה. 

צוות השופטים כלל מנהלי בדיקות בכירים המייצגים את חברות ה- IT וההייטק המובילות בישראל - אנה לוקובסקי ( יו"ר ISTC וצוות השופטים) ירון צוברי, דני אלמוג, דורית בן עוז, גיל זילברפלד, משה מאמיה, אמירה כרמלי,  פרופסור שלמה מארק, שגיא טרייבל ולאוניד רוזנפלד.

בחודש מאי נערך שלב המוקדמות שבו השתתפו 26 צוותים. שלב הגמר נערך בחודש יוני במסגרת כנס QA Geek Week 2017 אשר עורכת ג'ון ברייס הדרכה בשיתוף מטריקס בדיקות ואוטומציה.

בשלב הגמר השתתפו 13 מתחרים (7 צוותים), בהם הבודקים אשר הגיעו למקומות הראשונים במוקדמות.

במקום ראשון זכו יעל טייטלמן ערבות וזאבי גב מחברת Kenshoo עם דו"ח סיכום ורמת דיווח הכי טובים, נמצאו באגים חשובים ב-GUI.

יעל וזאבי: "שנינו עובדי חברת Kenshoo בצוותי בדיקות שונים, החלטנו להשתתף ביחד בתחרות ה-QA של ISTC כאתגר מקצועי ואישי. שמענו על התחרות ממנהלת הקבוצה ששאלה מי רוצה להשתתף בתחרות ומיד קפצנו על ההזדמנות. החלטנו להשתתף יחד בתחרות מפני שחשבנו שעבודת הצוות שלנו תוכל להביא את רמת הפוטנציאל המירבית.

במהלך ההכנות החלטנו לרשום רשימות של סוגי בדיקות שהיינו רוצים לכסות במסגרת התחרות ובפרט בדיקות שמתאימות יותר למובייל, לאחר סבב המוקדמות עברנו על הפידבקים של השופטים וניסינו לשפר את תהליכי הבדיקה לפי ההערות שקיבלנו (כגון צירוף סקרינשוטים).
האסטרטגיה שלנו היא לספק מוצר מוגמר ברמה הכי גבוהה ללקוח שיהנה מחווית משתמש נוחה ומוצלחת עם כמה שפחות תקלות בדרך, בעקבות זאת חילקנו בינינו את מסכי הבדיקות ואת סוגי הבדיקות הן במוקדמות והן בגמר בצורה שתאפשר היקף מקסימלי של בדיקת המוצר בזמן הקצוב. כחצי שעה לפני סיום הבדיקות הינו עוצרים, בודקים שעברנו על כל הנקודות וממשיכים הלאה לכתיבת הדוח המסכם.

אנו חושבים שהשתתפות בתחרות תוכל לתרום רבות הן בפן האישי והן הפן המקצועי בהעצמת יעול העבודה על פי עקרונות ה- Agile בתוך החברה ככלל ובעולם ה-QA בפרט. מאוד נהננו מההשתתפות בתחרות שהיוותה עבורנו אתגר מקצועי ואישי."

במקום השני זכו קורי אבידן טולדו ומיטל בן צבי מחברת Blackberry עם הרעיונות הכי טובים לבדיקות ושימוש בפלטפורמות מרובות

במקום השלישי זכו אורי ברכה ודן קופייקין מחברת Payoneer שמצאו הכי הרבה באגים קריטיים

פרסים יקרי ערך הוענקו לזוכים:

הפרס הראשון - טיסה, מלון והשתתפות בכנס ATD 2017 שיתקיים בפוטסדאם, גרמניה בנובמבר 2017. הפרס השני - קורס מקצועי של עד 40 שעות בג'ון ברייס הדרכה + טאבלט מתנה והפרס השלישי - קורס מקצועי של עד 40 שעות בג'ון ברייס הדרכה.

ברכות גם לשאר הצוותים שעלו והתחרו בגמר גביע:

טל חכמון  ועמנואל מולקנדוב מחברת Bank Hapoalim-Qualitest שמצאו באגים חשובים ב-GUI

סטפן שצפין ואנטון שרינוב מחברת CheckPoint שעשו שימוש בפלטפורמות מרובות

ודים קרימסקי ודוד גריץ מחברת SentinelOne שמצאו באגים חשובים ב-GUI

הילה רוה מחברת CyberArk שמצאה באג בעל הערך המשמעותי ביותר (Most Valuable Bug Award)

הארגון הישראלי לבדיקות תוכנה ITCB מברך על היוזמה של אנה, על יוזמה שצמחה מתוך הקהילה ולטובת עידוד, הנעה והנאה של קהילת הבודקים. אנחנו שמחים ומלאי גאווה והערכה על היוזמה שלקחה אנה בהולדת התחרות וההובלה שלה בפעם הראשונה בארץ. לראות את הפעילות הזו צומחת מתוך הקהילה ולמענה, מסב אושר רב, גאווה והחזיר מחדש את ההתלהבות לדמנו. אנחנו רוצים לברך את אלו שנרשמו לתחרות, את המשתתפים במוקדמות, את אלו שעלו לגמר, ואת הזוכים בגמר השנה - כל הכבוד לכולכם, בעיקר על התעוזה והפתיחות. זוהי הפעם הראשונה שהתחרות מתקיימת, ואנו נמשיך ונעשה את כל שניתן על מנת שהתחרות תתקיים שנה אחר שנה.

ולכל העוסקים במלאכה, אני רוצה להודות לחברים בארגון שסייעו בכל הקשור לתחרות, אני רוצה להודות לרם יוניש ולצוות המקסים של ג׳ון ברייס על הדאגה לארגון ואירוח התחרות, וכמובן להודות ולהביע את הערכתי לאנה, שבנוסף ליוזמה, גילתה נחישות ואחריות בלתי רגילים לכל פרט ופרט שנגע לתחרות ולמתחרים.

מזל טוב בשנית לזוכים, ומצפה לראות את כולם ועוד נוספים בשנה הבאה.

מוטי חדד, מנהל ג'ון ברייס הדרכה: "אנו שמחים לארח את תחרות הבדיקות הישראלית הראשונה מסוגה, אשר מהווה את אתגר הבדיקות האולטימטיבי, המעודד מצוינות, התמדה ודבקות במטרה. הצוותים מצאו סה"כ כ- 380 תקלות בסבב המוקדמות וכ-170 תקלות בסבב הגמר. שתי חברות המוצר Radiomize ו-KidInTouch אותם בדקו הנבחנים, הביעו שביעות רצון רבה מהרמה המקצועית של הבודקים ומהערך שקיבלו מהתחרות. אני בטוח שהתחרות היתה חווייתית עבור המשתתפים, מאחר וזוהי הזדמנות יחידה מסוגה עבורם לבחון את כישורי הבדיקה שלהם בתנאים קיצוניים ומאתגרים במיוחד".

שונה לאחרונה ב רביעי, 12 יולי 2017 09:50

חובה להיות משתמש רשום במערכת בכדי להגיב - ההרשמה/כניסה בכותרת האתר

חדשות מעולם הבדיקות

  • Meme of the day: When you run automated tests and they all fail

    The post Meme of the day: When you run automated tests and they all fail appeared first on The Life Of One Man.

    18.10.2019 | 6:28 קרא עוד...
  • Five Blogs – 18 October 2019

    The (best) five blogs I read today. Check them out. Getting Started with SpecFlow Written by: Bas Dijkstra How to Get Noticed by Your Boss’s Boss Written by: Melissa Raffoni 5 Best Benefits of Implementing CI/CD in Your Organization Written by: Katalon Studio Team All testing is exploratory: change my mind Written by: Lee Hawkins Testing Predictive Analytics Models Written by: Michael G. Solomon Quote of the day: “Don’t seek, don’t search, don’t ask, don’t knock, don’t demand—relax. If you relax, it comes. If you relax, it is there. If you relax, you start vibrating with it.” -Osho You can follow this page on Twitter

    18.10.2019 | 1:24 קרא עוד...
  • The friction in the Age of integration.

    Disclaimer – This article is me pondering on a “phenomenon” I lately see. I have no answer here; for now, I am trying to collect my thoughts on the subject. The Friction of my tools I have heard Ulysses is an excellent app for writing. So I have installed it on my mac bought a subscription for some time to play with it. And It’s great, but I won’t probably use it. Why? The answer is simple: it doesn’t work well with my current setup. I am dyslexic, and English is my second language. So I am relaying have on Grammarly and Hemmingway app to check my posts. Here is the first problem – if I copy the text out of Ulysses and then copy it back – I will lose all the Ulysses magical formatting (like links etc.). Someone suggest to use iPhone/iPad Grammarly keyboard for proofreading – but this also doesn’t work well the keyboard has a problem with grammar checks on longer texts. Next issue is peer review – as far as I am aware only way for me to share articles for review is to move them out of Ulysess and as I wrote above, putting them back is hard. Another aspect of Ulysses is publishing articles straight to word press. For now, Let’s assume I’ve resolved all my above issues. Somehow I can’t post my articles straight to my blog – Both Ulysses support and my hosting support claims problem are not on their side[…]

    18.10.2019 | 12:06 קרא עוד...

טיפים

  • אם לא תנסו - לא תצליחו
    אם לא תנסו - לא תצליחו אם לא תנסו - לא תצליחו או במילותיו של הומר סימפסון: הניסיון הוא הצעד הראשון לקראת כישלון :-)
    קרא עוד...
  • בודק - למד להסביר
    בודק - למד להסביר בודק - למד להסביר – כבודקים אנו נאלצים להעביר הלאה מידע רב בשלבים שונים של עבודתנו, החל מהסבר על התקדמות ומצב משימת הבדיקות שלפנינו, דרך הסבר מהות הבאגים, מקורם, חומרתם והשלכותיהם. מעבר לכך פעמים רבות אנו…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>