LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

בודק - עקוב אחרי בודקים אחרים בטוויטר ובבלוגים

נכתב על ידי 
שבת, 21 מרס 2015 16:37
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - עקוב אחרי בודקים אחרים בטוויטר ובבלוגים, חלוק רעיונות והתנסויות, כתוב, קבל משוב ושפר את יכולות ההתדיינות –

נראה כי היתרונות בעולם הטוויטר חמקו מעיני קהילת הבודקים הישראלית אשר לרוב דווקא ממהרת לאמץ ומשתלבת בסביבות וכלים חדשים.

כמו שכתב מיכאל ל. : "טוויטר הנו כנס 24/7  לבדיקות ותכנות"

היתרון בטוויטר הנו ש- קל מאוד להגיע במהירות למידע חדשני מכל האנשים המובילים בעולם הבדיקות,

מאידך – חשוב להדגיש גם את חסרונו – דיי מהר מגיעים להצפת מידע, ורבים מהאנשים אחריהם נעקוב עשוי להציף בשלל הודעות שאינן מעניינות את רובנו, החל מתמונה של מה שאכלו בבוקר, באיזה פאב בילו ופוסטים פוליטיים שונים ומשונים, אך למרות זאת – ובשל האורך הקצר של ההודעות – קל יחסית לגלול במהירות ולזהות מהן ההודעות שמעניינות אותנו.

כך ניתן לקבל מידע מכל רחבי העולם, לגבי שיטות בדיקה שונות, כלים חדשניים ושאר עדכונים, ואף נוכל להשתתף בדיונים בנושאים המעניינים אותנו – דברים שפעם היו מנת חלקם של מתי מעט שהכירו באופן אישי את מובילי הדעה.

כיום חלק ניכר מן האנשים מחובר לטוויטר בטלפון הסלולרי, וזמין כמעט בכל שעות היממה.

תחשבו כי אתם יכולים להיוועץ במגוון של בודקים מנוסים מרחבי העולם, ולחלוק עמם רעיונות ותובנות.

כל שנדרש הוא להיכנס ל- http://www.twitter.com  וליצור חשבון.

ניתן גם להפריד בין הזהות הפרטית שלנו, לזהות המקצועית התחום זה או אחר, ע"י יצירת מס' חשבונות משתמש (דבר שרבים מהעוקבים אחרינו עשויים להעריך :-) )

ניתן לאתר אנשים וחברות ע"י חיפוש בעזרת שמם, או לרשום את שם הזיהוי שלהם בטוויטר לדוגמה @ITCB_IL_Testers או halperinko@  , וגם לעקוב אחר רשימות מרוכזות של אנשים כגון: Israeli Testers QA  - בה אנו מרכזים רשימה של ישראלים מעולם הבדיקות הפעילים בטוויטר ומעלים הודעות בתחום זה בעיקר.

https://twitter.com/ITCB_IL_Testers/lists/israeli-testers-qa

כמעט בכל בלוג - תוכלו למצוא רשימת אנשים אחריהם ממליצים לעקוב.

בנוסף למעקב כללי אחר הודעות של אנשים ספציפיים, טוויטר מעודד שימוש במילות מפתח hashtags – המסומנות בטוויט בעזרת # - כך שניתן לבצע חיפש מהיר של הציוצים האחרונים שנעשו בנושא #QA, #Testing, #Agile, ואף לקבל מידע ישיר לגבי המתחולל בכנס המתקיים בצדו השני של העולם, כמו #StarEast מארה"ב או EuroStar - #esconfs

שימו לב כי בחיפוש יוצגו לרוב רק התוצאות הנצפות ביותר, ואם ברצונכם לראות את כלל התוצאות עליכם לעבור למצב תצוגה All.

חשוב לזכור כי אם תרצו שההודעות שלכם יקראו ע"י אנשים נוספים מעבר לעוקבים עליכם – חשוב מאוד לסמן מילות מפתח רלוונטיות.

קיימים גם כלי עזר שונים שנבנו על בסיס המידע לדוגמה כלי נפוץ הוא Tweetdeck אשר מאפשר לעקוב אחר טרנדים מעניינים.

חסרון נוסף של טוויטר נובע ממגבלת 140 התווים של ההודעות, שעוד מופחתת כשנרצה לחלוק קישור ו/או תמונה.

וגם מהקושי לעקוב אחר "מי עונה למי" כי התצוגה אינה היררכית (נושא זה הגביל ניסיונות לביצוע דיונים חיים רבי משתתפים בעולם הבדיקות), ולעיתים גם אם ניכנס לתוך טוויט – נראה רשימה חלקית בלבד של התגובות כי חלקן יוצגו רק למשתמשים אליהם הופנו ישירות.

למרות מגבלותיו – אין כל סיבה שלא ננצל כלי חשוב זה שכבר הזין לא מעט מהפכות בעולם, גם לקידום עולם הבדיקות.

חומר קריאה נוסף:

http://www.mkltesthead.com/2013/07/follow-other-testers-on-twitter-share.html

נשמח לשמוע רעיונות הערות והארות מכם הקוראים – בחלונית התגובה מטה, ו/או בפורום.

ולהוסיף טיפים משלכם לרשימה משותפת זו.

 

סדרת טיפים זו "כיצד להפוך לבודקים טובים יותר" מתבססת על דיון ב: Software Testing Club

99 Things Testers Can Do To Become Better Testers

ה-eBook החינמי שנוצר בעקבות דיון זה: 99ThingsEbook.pdf

וסדרת פוסטים מאת Michael Larsen בשם: Ways Workshop 99 - בה מיכאל מרחיב על כל אייטם וגם מספק הנחיות כיצד לתרגל הנושא.

 

 TwitterBug

שונה לאחרונה ב ראשון, 31 מאי 2015 04:57

חובה להיות משתמש רשום במערכת בכדי להגיב - ההרשמה/כניסה בכותרת האתר

חדשות מעולם הבדיקות

  • Look what I’ve found ep. 5 (Apple edition)

    Hey! welcome to another edition of “Look what I’ve found”. This time our guest is one of the biggest companies out there. This is surely not worthy of one of those $1M bounties but still, pretty easy to spot and fix, one of the classic errors of the automated emailing world.

    23.08.2019 | 8:04 קרא עוד...
  • Your 2 basic visual regression testing options

    Can you spot the visual bug on Netflix (as of August 2019, at https://devices.netflix.com/de/)? No wonder, there is a trend to visual regression testing of websites. Most current approaches to that problem are pixel based, meaning that they compare screenshots of the pages pixel-by-pixel. Instead, deep visual regression testing considers the CSS attributes of all elements, giving you unique advantages.Pixel-comparison based visual regression testingWhen you see that Netflix has a simple visual bug on the German version of their website for over two months now (as of August 2019, visit https://devices.netflix.com/de/), the trend towards visual regression testing of websites is understandable. This approach guards you from unexpected changes (for which writing assertions is impossible) and is much more complete than assertion-based testing. Most current approaches today are pixel based, meaning that they compare screenshots of the pages pixel-by-pixel. This makes a lot of sense: The first version of a pure pixel-diffing tool is easy to implement. It works for any browser, app or other situation, as long as a screenshot can be retrieved. It gives instant results. However, there are also some downsides to pixel-based visual regression testing: Similar changes cannot easily be recognized: e.g. if the header or footer of the site changes, this affects all tests. You usually get a lot of false positives, as even a small change can result in many elements changing e.g. position. Filtering these false positives is tricky, because it can result in either too many false positives (irrelevant changes being reported) or false negatives (important[…]

    23.08.2019 | 2:46 קרא עוד...
  • Influence Equals Impact

    ”That’s VANITY, isn’t it?” a friend asked ”What’s the point to playing that social media game? Why would you take pics of yourself doing workshops? Or even do a vlog?””It’s 2019. Internet is everywhere. Influence equals impact” I replied.Your domain makes no difference. The value of your results is not just about the results you produce.It all boils down to the impact your results make on the people you serve. Are others willing to change their thinking, decisions or actions based on what you deliver?To create impact, you first need the skill. That’s obvious. Without skill, all the rest is pointless. Great results that create value to the people you serve are the precondition for everything else.Second, you need style. Nobody likes to work with an annoying smart ass even though they might have great results. It’s the how you deliver your results that matters. Do you see yourself as the El Hefe of a Michelin restaurant or a clerk at the junk food joint?Finally you need the status. Who are you when you deliver these results? Are you just a random passerby or are you a total guru of your field? Regardless of your title on the business card, are you a professional who commands respect in the minds of your clients, colleagues and bosses? Do you have social reference?It’s true that some might call it vanity; I call it professional reputation. The influence that you gather over time equals the impact your results later make!Would today be a great to day to start that[…]

    23.08.2019 | 2:41 קרא עוד...

טיפים

לרשימה המלאה >>