LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

מהו ה-Work Frame הנכון בפרויקטיי אוטומציה?

נכתב על ידי 
רביעי, 03 ספטמבר 2014 13:19
דרגו כתבה זו
(5 הצבעות)

החלק החשוב והמהותי ביותר בבניית פרויקט אוטומציה הינו בניית תשתית מתאימה, ובאופן ספציפי הגדרת 
ה-Work Frame המתאים ביותר לפרויקט/ למערכת הנבדקת ולארגון.

Work frame נכון מורכב מהאלמנטים הבאים:

1. Code Structure – לדוגמא האם אנחנו עובדים ב Page Object mode, ואו ממפים את האפליקציה לפי שיטת השכבות (Test -> Business -> Gui)

2. Data Driven – יש כמה שיטות לעבודה עם Data חיצוני בפרויקט, עבודה עם XLS אחד וקריאה בXLS לפונקציות Business, עבודה עם XLS ובתוכו קריאה ל Sheet אחרים לצורך יצירת Data דינמי

3. Reports - אנחנו מכירים כמה סוגים של דוחות, סנכרון עם כלים לניהול בדיקות, דוחות HTML ודוחות XLS

4. Execution - ביצוע ההרצה באמצעות כלים מובנים להרצה (Jsystem, QC, MTM, etc...) ו/או באמצעות NGTest, Junit או כלי הרצה פנימיים אחרים

5. Parameterization – שימוש נכון ויעיל בפרמטרים

6. Error Handling - טיפול נכון ויעיל בשגויים (רישום ללוג ארועים, צילום מסך, הקפצת הודעה, המשך הרצה או עצירתה וכיוב')

7. Verification Points – הגדרת נקודות בדיקה איכותיות ונכונות גם מההיבט הפונקציונאלי וגם מהיבטי תחזוקה ויציבות של הסקריפט

ישנם שני פרמטרים מרכזיים המבדילים בין פרויקט אוטומציה איכותי ויציב לפרויקט שאינו כזה: תחזוקה ו-Code Reuse. היבטים חשובים נוספים להצלחת פרויקט אוטומציה כוללים: מתודולוגיות כתיבה, דיווחים, פשטות של Code ועוד.

הגדרת Work Frame נכון המתייחס לכל 7 האלמנטים המוזכרים למעלה ונותן מענה לפרמטרים לעיל תסלול לכם את הדרך לפרויקט אוטומציה איכותי ויציב לאורך זמן.

חשוב לזכור שתהליך הבחירה ב Work Frame הנכון צריך להיעשות עם כול הגורמים המשפיעים והמושפעים מהבדיקות האוטומטיות: צוותי פיתוח, אנשי מוצר וצוות הבדיקות.

בהצלחה! 

 

ליאור כץ, Testing Automation Performance & Testing Tools CTO

טאקט בדיקות

www.tact.co.il

 

Automation Work frame TACT 3

 

 

שונה לאחרונה ב שישי, 05 ספטמבר 2014 10:14

חובה להיות משתמש רשום במערכת בכדי להגיב - ההרשמה/כניסה בכותרת האתר

טיפים

  • חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח
    חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח בכדי להבין למה לא נמצאו הבאגים האלו לפני ששוחרר המוצר, כמו גם - מהיכן נבע הבאג מלכתחילה.   אין כאן תהליך של חיפוש אשמים - אלא תהליך של ארגון לומד…
    קרא עוד...
  • בדוק מוקדם ככול הניתן
    בדוק מוקדם ככול הניתן "בדוק מוקדם ככול הניתן" – אחת המטרות של הבדיקות הינה לספק כמה שיותר משוב ומידע לגבי איכות המערכת מנקודות מבט שונות (פונקציונליות ולא פונקציונליות כמו עמידה בעומסים ושאר יכולות). לעיתים בודקים נוטים בטעות לחשוב כי הדרך…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>