LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום

נכתב על ידי 
שבת, 19 יולי 2014 12:30
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

בודק - בחן את דרך פעולתך מידיי יום

"בחן את דרך פעולתך מידיי יום" – לעיתים קרובות אנו חושבים כי הגענו לשיטת העבודה האידיאלית, או כי אין לנו היכולת לשנות את דרכי הפעולה, וכי השיטות שנבחנו והוגדרו ע"י קודמינו או המנהלים שלנו – הן "תורה מסיני" שעלינו לקיימה ללא כל עוררין.

לעיתים נמשיך להשתמש בהן פשוט מתוך "אינרציה" כי קשה פתאום לקום ולהשקיע הזמן במחשבות לשינוי תוך כדי הלחצים היום-יומיים, לעיתים מנהלי הקבוצות עמוסים מכדי להתפנות ולחשוב על אסטרטגיה והבודקים חושבים כי אין להם הזכות לשנות וכך נשארים במעגל העומד במקום.

לעיתים אנו חושבים על רעיון אך זונחים אותו במחשבה כי יהיה קשה מדיי ליישמו – במקום לדון בו עם אחרים ואולי למצוא דרכים שלא חשבנו עליהן.

במקרים אחרים אנו מסתפקים ביכולות הקיימות בכלים אותם רכשנו – במקום לדחוף לשינוי בכלי אשר יאפשר לנו לשפר את דרכי העבודה.

מנהלים רבים חוסמים הצעות לשינוי – לעיתים במתכוון, ולעיתים בלי משים.

לפני שנים רבות אמרה לי ר"צ מקבילה – "אנו ממהרים מדיי להגיד לאלו שמעלים רעיון – למה הוא אינו ישים, במקום להגיד להם – ספרו ונחשוב על זה", ייתכן ובהמשך נמצא דרך לשלב הרעיון, ייתכן ונדרש דיון נרחב יותר.

לעיתים אנו מסיקים מהר מדיי כי אנו כבר עובדים בצורה המוצעת – מבלי שירדנו לפרטיה.

כאשר אנו חוסמים מלכתחילה את הדיון – אנו רק מפסידים.

טבע הבודק להעמיד כל דבר במבחן – אז למה איננו בוחנים את שיטות העבודה?

האם הדרך בה אתם מתכננים בדיקות, בודקים, מדווחים באגים, מנתחים תוצאות הינה הדרך המתאימה והיעילה ביותר למצב הנוכחי של הפרויקט הספציפי?

מהיכן מגיעים רעיונות לשינוי?

מהתחושה כי משהו אינו נוח / חסר / לא יעיל.

מקריאת רעיונות שאחרים מימשו – בפורומים, בבלוגים, בירחונים טכניים (או שמיעה עליהם בכנסים ובקורסים),

מבחינת ההצעות בשיטות לשיפור תהליכי בדיקות כגון TPI ועוד.

לעיתים תגלו כי עליכם להוסיף תהליכים, לעיתים תגלו כי עליכם לצמצם ולהקל את שיטות העבודה.

אל תקפאו על השמרים – חפשו דרכים שיפור.

חומר קריאה נוסף:

http://www.mkltesthead.com/2013/07/99-ways-workshop-6-question-way-you.html

 

נשמח לשמוע רעיונות הערות והארות מכם הקוראים – בחלונית התגובה מטה, ו/או בפורום.

סדרת טיפים זו "כיצד להפוך לבודקים טובים יותר" מתבססת על דיון ב: Software Testing Club

99 Things Testers Can Do To Become Better Testers

ה-eBook החינמי שנוצר בעקבות דיון זה: 99ThingsEbook.pdf

וסדרת פוסטים מאת Michael Larsen בשם: Ways Workshop 99 - בה מיכאל מרחיב על כל אייטם וגם מספק הנחיות כיצד לתרגל הנושא.

 

Paths1

שונה לאחרונה ב ראשון, 31 מאי 2015 05:36

חובה להיות משתמש רשום במערכת בכדי להגיב - ההרשמה/כניסה בכותרת האתר

חדשות מעולם הבדיקות

  • The challenge of prioritizing bugs

    The challenge of prioritizing bugs ...

    20.10.2019 | 11:07 קרא עוד...
  • 92: 9 Steps to Crater Quality & Destroy Customer Satisfaction - Cristian Medina

    Cristian Medina wrote an article recently called "Test Engineering Anti-Patterns: Destroy Your Customer Satisfaction and Crater Your Quality By Using These 9 Easy Organizational Practices" Of course, it's sarcastic, and aims to highlight many problems with organizational practices that reduce software quality. The article doesn't go out of character, and only promotes the anti-patterns. However, in this interview, we discuss each point, and the corollary of what you really should do. At least, our perspectives. Here's the list of all the points discussed in the article and in this episode: Make the Test teams solely responsible for quality Require all tests to be automated before releasing Require 100% code coverage Isolate the Test organization from Development Measure the success of the process, not the product. Metrics, if rewarded, will always be gamed. Require granular projections from engineers Reward quick patching instead of solving Plan for today instead of tomorrow Special Guest: Cristian Medina.Sponsored By: Azure Pipelines: Automate your builds and deployments with pipelines so you spend less time with the nuts and bolts and more time being creative. Many organizations and open source projects are using Azure Pipelines already. Get started for free at azure.com/pipelines Support Test & CodeLinks: Test Engineering Anti-Patterns: Destroy Your Customer Satisfaction and Crater Your Quality By Using These 9 Easy Organizational Practices — The article we discuss in the show. tryexceptpass — Cris's blog

    20.10.2019 | 2:00 קרא עוד...
  • What is a Customer?

    What Is A Customer? In the world of Agile, and the world of business too, we hear a lot about “customer value”. Folks seem to have some kind of handle on “value” (although not everyone can agree on that one – see my post “What Is Value” for my take, based on Goldratt and his Theory of Constraints). And for the record, we might also choose to frame the question of value within the Antimatter Principle frame, and vocabulary: Value: The degree to which folks’ needs, in aggregate, are being (or have been) met. But what about “customer”? So simple and straightforward. Do we even need to define it? I thought not, until a recent conversation on Twitter gave me pause for reconsidering. Specifically, the idea that maybe folks are talking at major cross-purposes, with significantly differing assumptions and definitions for the term. If we can’t agree on a basic term like “customer”, what chance alignment of a whole host of fundamental questions about software, products and business generally? Here’s my definition, again using the Antimatter Principle as a frame: Customer: Someone (could be either a person, or a collection of people) whose needs we’re attending to. I’m pretty sure you’ll have a different definition of customer. I’d love to hear your take. Before I close this post, here’s a different definition, informed by Crosby and his Zero-Defects (ZeeDee) approach to quality: Customer: Anyone who receives or anticipates receiving something (e.g. a good or a service) from someone else. This[…]

    19.10.2019 | 5:51 קרא עוד...

טיפים

  • טיפים לאוטומציה יעילה - Dave McNulla
    טיפים לאוטומציה יעילה -  Dave McNulla במאמר Good Practices For Automating Functional Tests מאת Dave McNulla תמצאו נקודות חשובות ליישום אוטומציה בצורה יעילה. שימו לב כי keyword Driven Testing הינה דרך יעילה להפרדה בין הבדיקה לבין הקוד שעומד מאחוריה, דבר שעוזר לבודקים לכתוב בדיקות במהירות וללא…
    קרא עוד...
  • איך לכתוב בדיקות שישמשו אתכם גם בעתיד?
    איך לכתוב בדיקות שישמשו אתכם גם בעתיד? איך לכתוב בדיקות שישמשו אתכם גם בעתיד? אל תסתפקו בכתיבה יבשה של צעדי הבדיקה ותוצאות צפויות – סגנון כתיבה כזה יביא אתכם למצב בו בעוד מס' חודשים אתם או מישהו אחר שאמור לבצע או לשכתב את…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>