LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות

נכתב על ידי 
שבת, 05 יולי 2014 19:36
דרגו כתבה זו
(3 הצבעות)

Learning

אף פעם אל תפסיקו ללמוד - בדיקות

" אף פעם אל תפסיקו ללמוד" – או כמו שנאמר "רק טיפשים יודעים הכל".

מפעילותי בפורומים השונים בעולם הבדיקות בארץ ובעולם, תכופות אני רואה כיצד דווקא חסרי הניסיון, שרק יצאו מלימודי התואר ו/או קורס הבדיקות, נוטים להיות קיצוניים ונחרצים יותר בדעותיהם, מאשר בעלי הניסיון שלכאורה כבר יודעים הרבה יותר.

תכופות אני טוען כי נושא זה מזכיר את "תופעת ה-סג"מת" בצבא – שם רואים קצינים צעירים שרק יצאו מהקורס חושבים כי הם הכי חכמים ויודעים הכל. לעומתם ניתן לראות כי סגנים וסרנים כבר הרבה יותר מתונים, פתוחים יותר להקשיב לחיילים וכד'.

הבעיה במחשבה כי "אני יודע הכל" היא כי איננו פתוחים להמשך לימוד, ובכך אנו חוסמים את עצמנו – טיפש שחושב שהוא יודע הכל – יישאר טיפש...

מקצוע הבדיקות דורש ידע נרחב במגוון תחומים, החל ממתודולוגיות בדיקה, כלי בדיקה, רקע בתוכנה ובאלקטרוניקה, במבנה המחשב ומערכות ההפעלה, במבני נתונים, וידע טכני בתחום בו עוסק המוצר ובתחומים המשרתים יכולות אלו.

מעבר לכך עלינו לדעת לתקשר באופן יעיל הן בכדי לתחקר מידע מגורמים שונים, והן בכדי להפיץ המידע שאנו מגלים ע"י הבדיקות למנהלי הפרויקט והמפתחים בצורה אשר תוביל לטיפול מהיר ויעיל בבעיות החשובות.

במעבר מחברה לחברה וממוצר למוצר, לרוב נפגוש שיטות עבודה שונות, ובעיקר תחומים טכניים חדשים.

כלומר – בכדי ללמוד כל מה שעשוי להידרש מבודק – זו משימה אינסופית!

אתם מוזמנים לקרוא עוד על כך בבלוג שלנו בפוסט: איזה רקע נוסף רצוי שיהיה לבודק?

אין צורך להיבהל מכמות הידע הנדרשת – ולהרים ידיים, אלא פשוט לחלק את זמן הלימוד למנות קטנות לאורך כל הקריירה.

הגדירו לעצמכם יעדי לימוד לטווח הקצר, הבינוני והארוך.

לעיתים קרובות שמיעת הרצאה או קריאת פוסט לא יביאו להפנמה ומימוש השיטות והידע הנרכש,

רצוי לנסות ולהגדיר נקודות למימוש לטווח הקרוב,

ובכדי לשפר ולהפנים את הידע – רצוי להתמודד עם הנושא ע"י כתיבה עליו ו/או דיון בנושא.

כיום זה קל מאוד – כל מה שצריך הוא להיכנס לפורום לשאול שאלה או להגיב להודעה קיימת, או לכתוב פוסט קצר בבלוג הפתוח שלנו בכדי להתחיל בתהליך זה.

את הבסיס הראשוני למקורות לימוד תוכלו למצוא בהודעה הנעוצה בפורום הדרכות, וכן בבלוג פוסט שלנו: האם גם אתם כמו בת-היענה טומנים הראש בחול? - או שאתם משתתפים בפעילויות קהילת הבודקים?

יש הרבה אתרים ובלוגים המכילים מאמרים מעניינים להרחבת הידע על שיטות נוספות, היוריסטיקות ועוד, וגם היצע של כנסים וסדנאות, וכמובן הפורומים השונים.

באתר www.itcb.org.il  תחת דף "מעולם הבדיקות" ריכזנו לכם עדכוני RSS מהארץ והעולם – בכדי להקל עליכם למצוא העדכונים המעניינים האחרונים.

הקפידו להקציב לפחות כשעה בשבוע בכדי להחשף וללמוד דברים חדשים לגבי מקצוע הבדיקות.

חומר קריאה נוסף:

http://www.mkltesthead.com/2013/07/99-ways-workshop-3-never-stop-learning.html

http://www.mkltesthead.com/2013/07/99-ways-workshop-4-and-recognize-that.html

 

נשמח לשמוע רעיונות הערות והארות מכם הקוראים – בחלונית התגובה מטה, ו/או בפורום.

סדרת טיפים זו "כיצד להפוך לבודקים טובים יותר" מתבססת על דיון ב: Software Testing Club

99 Things Testers Can Do To Become Better Testers

ה-eBook החינמי שנוצר בעקבות דיון זה: 99ThingsEbook.pdf

וסדרת פוסטים מאת Michael Larsen בשם: Ways Workshop 99 - בה מיכאל מרחיב על כל אייטם וגם מספק הנחיות כיצד לתרגל הנושא.

LearnTogether

 

שונה לאחרונה ב ראשון, 06 יולי 2014 20:36

חובה להיות משתמש רשום במערכת בכדי להגיב - ההרשמה/כניסה בכותרת האתר

חדשות מעולם הבדיקות

  • Look what I’ve found ep. 5 (Apple edition)

    Hey! welcome to another edition of “Look what I’ve found”. This time our guest is one of the biggest companies out there. This is surely not worthy of one of those $1M bounties but still, pretty easy to spot and fix, one of the classic errors of the automated emailing world.

    23.08.2019 | 8:04 קרא עוד...
  • Your 2 basic visual regression testing options

    Can you spot the visual bug on Netflix (as of August 2019, at https://devices.netflix.com/de/)? No wonder, there is a trend to visual regression testing of websites. Most current approaches to that problem are pixel based, meaning that they compare screenshots of the pages pixel-by-pixel. Instead, deep visual regression testing considers the CSS attributes of all elements, giving you unique advantages.Pixel-comparison based visual regression testingWhen you see that Netflix has a simple visual bug on the German version of their website for over two months now (as of August 2019, visit https://devices.netflix.com/de/), the trend towards visual regression testing of websites is understandable. This approach guards you from unexpected changes (for which writing assertions is impossible) and is much more complete than assertion-based testing. Most current approaches today are pixel based, meaning that they compare screenshots of the pages pixel-by-pixel. This makes a lot of sense: The first version of a pure pixel-diffing tool is easy to implement. It works for any browser, app or other situation, as long as a screenshot can be retrieved. It gives instant results. However, there are also some downsides to pixel-based visual regression testing: Similar changes cannot easily be recognized: e.g. if the header or footer of the site changes, this affects all tests. You usually get a lot of false positives, as even a small change can result in many elements changing e.g. position. Filtering these false positives is tricky, because it can result in either too many false positives (irrelevant changes being reported) or false negatives (important[…]

    23.08.2019 | 2:46 קרא עוד...
  • Influence Equals Impact

    ”That’s VANITY, isn’t it?” a friend asked ”What’s the point to playing that social media game? Why would you take pics of yourself doing workshops? Or even do a vlog?””It’s 2019. Internet is everywhere. Influence equals impact” I replied.Your domain makes no difference. The value of your results is not just about the results you produce.It all boils down to the impact your results make on the people you serve. Are others willing to change their thinking, decisions or actions based on what you deliver?To create impact, you first need the skill. That’s obvious. Without skill, all the rest is pointless. Great results that create value to the people you serve are the precondition for everything else.Second, you need style. Nobody likes to work with an annoying smart ass even though they might have great results. It’s the how you deliver your results that matters. Do you see yourself as the El Hefe of a Michelin restaurant or a clerk at the junk food joint?Finally you need the status. Who are you when you deliver these results? Are you just a random passerby or are you a total guru of your field? Regardless of your title on the business card, are you a professional who commands respect in the minds of your clients, colleagues and bosses? Do you have social reference?It’s true that some might call it vanity; I call it professional reputation. The influence that you gather over time equals the impact your results later make!Would today be a great to day to start that[…]

    23.08.2019 | 2:41 קרא עוד...

טיפים

לרשימה המלאה >>