LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח

נכתב על ידי 
שישי, 19 יולי 2013 16:56
דרגו כתבה זו
(4 הצבעות)

חשוב לנתח באגים שהתגלו ע"י הלקוח

בכדי להבין למה לא נמצאו הבאגים האלו לפני ששוחרר המוצר,

כמו גם - מהיכן נבע הבאג מלכתחילה.

 

אין כאן תהליך של חיפוש אשמים - אלא תהליך של ארגון לומד ומשתפר.

 

צריך לזכור כי לא כל הלקוחות בכלל ייתנו משוב לגבי בעיות שהם רואים (במיוחד אם לא הכנו להם תשתית נוחה ומזמינה להספקת משוב), וגם אז רובם יגיבו אך ורק לגבי נושאים קריטיים להם.

ולכן חשוב מאוד לתת תשומת לב לבעיות שעלו מן השטח.

לגבי כל באג כזה - יש לשקול מהי ההסתברות שיחזור על עצמו ועד כמה הוא חשוב - ולפי הערכה זו להחליט האם כדאי להוסיף בדיקה רלוונטית בסט בדיקות הרגרסיה.

 

טיפים מחברי ITCB-AB

שונה לאחרונה ב שישי, 19 יולי 2013 17:30

חובה להיות משתמש רשום במערכת בכדי להגיב - ההרשמה/כניסה בכותרת האתר

טיפים

  • אל תפסיקו לשאול שאלות...
    אל תפסיקו לשאול שאלות... במסגרת עבודת הבדיקות - אל תפסיקו לשאול שאלות... אחרי שקראתם את הרקע לנושא הנבדק, פנו למהנדסי המערכת, והבהירו עמם נקודות שאינן ברורות, גם אם נראה לכם כי הבנתם הכל, השתדלו לשאול שאלות פתוחות - לעולם אינכם…
    קרא עוד...
  • בודק - עקוב אחרי בודקים אחרים בטוויטר ובבלוגים
    בודק - עקוב אחרי בודקים אחרים בטוויטר ובבלוגים בודק - עקוב אחרי בודקים אחרים בטוויטר ובבלוגים, חלוק רעיונות והתנסויות, כתוב, קבל משוב ושפר את יכולות ההתדיינות – נראה כי היתרונות בעולם הטוויטר חמקו מעיני קהילת הבודקים הישראלית אשר לרוב דווקא ממהרת לאמץ ומשתלבת בסביבות…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>