LOGIN
התחברות או הרשמה
Avatar
להמשך הרשמה ידנית – לחץ על כפתור ההרשמה, להרשמה/כניסה מהירה בעזרת חשבון רשת חברתית – לחץ על הלוגו בכותרת

אפס סיסמה - שכחתי את שם המשתמש

שם משתמש
סיסמה
זכור אותי

he icon   en icon

אל תפסיקו לשאול שאלות...

נכתב על ידי 
שישי, 19 יולי 2013 15:34
דרגו כתבה זו
(1 הצבעה)

במסגרת עבודת הבדיקות - אל תפסיקו לשאול שאלות...

אחרי שקראתם את הרקע לנושא הנבדק, פנו למהנדסי המערכת, והבהירו עמם נקודות שאינן ברורות,

גם אם נראה לכם כי הבנתם הכל, השתדלו לשאול שאלות פתוחות - לעולם אינכם יודעים מה תגלו.

המשיכו לאנשי השיווק - ספרו להם מה הבנתם לגבי המוצר, והמשיכו לשאול - בדקו מולם את תשובות אנשי הנדסת המערכת,

המשיכו לאנשי הפיתוח שאמורים לכתוב התכונה - בדקו מולם את המידע שקיבלתם עד כה, ושאלו כיצד הם רואים את התכונה?, היכן עשויות להיות נק' התורפה?, ממה הם הכי חוששים?, מה האזור הכי מסובך למימוש בתכונה?

חזרו לאנשי הנדסת המערכת - בצעו שוב "הפרד ומשול wink" -  כיצד הם מרגישים לגבי תגובות האחרים, וכן הלאה המשיכו את הסבב...

טיפים מחברי ITCB-AB

 

שונה לאחרונה ב שישי, 19 יולי 2013 17:07

חובה להיות משתמש רשום במערכת בכדי להגיב - ההרשמה/כניסה בכותרת האתר

טיפים

  • בודק - הבן את המודל והאתגרים העיסקיים
    בודק - הבן את המודל והאתגרים העיסקיים בודק - הבן את המודל והאתגרים העיסקיים המוצרים אותם אנו בודקים מיועדים (בין השאר) לקדם את מטרות הארגון בו אנו עובדים, ולנו מחוייבות לעזור בתהליך זה, שהרי לשם כך בעלי העסק מחזיקים בארגון ומעסיקים אותנו, לעיתים…
    קרא עוד...
  • אם נתקלת בבאג במקרה... - חפש באגים דומים
    אם נתקלת בבאג במקרה...  - חפש באגים דומים אם נתקלת בבאג במקרה... או שחזרה תקלה מלקוח - חפש באגים דומים, סביר להניח שפיקששת סדרה שלמה של באגים מאותו סגנון. בתרגום חופשי מהמסמך הבא של Cem Kaner.   ראה המסמך בלינק הבא, כמו גם רשימת Checklists נוספים…
    קרא עוד...
לרשימה המלאה >>